Online gekocht, voor garantie naar fysieke winkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.024 views

• svdveen1
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb een Garmin apparaat dat stuk is en nog in de garantie periode zit.
Het ding is bij online op de site van Bever gekocht. Kan ik nu naar de winkel om gebruik te maken van de garantie?

Ik kan natuurlijk naar de winkel gaan en daar de vraag voorleggen, maar ik wil graag weten of er wettelijk iets vast staat specifiek over online aangekochte artikelen bij ketens met meerdere filialen...

Thanks,
Sander.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 14:25
Je kunt natuurlijk ook even bellen en vragen of je in een winkel langs kan gaan?

Eury#2434

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 13:07

Kek

3flix

en wat heb je zelf al op de website van bever gevonden...?

kom op zeg, beetje inzet... het is bijna de eerste zin op die pagina...

[ Voor 23% gewijzigd door Kek op 20-08-2020 16:13 ]

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Tsja vraag het de winkel..

Bij coolblue mocht ik m'n product dezelfde dag nog omruilen bij een winkel, of het opsturen..

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kunt ook Garmin direct bellen, gaat meestal sneller.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:08

Perkouw

Moderator General Chat
@svdveen1 We verwachten ietwat meer eigen inzet dan alleen het deponeren van een vraag. Het topic laat ik voor nu nog even open zodat je nog ruimte hebt om de ts bij te werken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-06 18:17

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Aghanim schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:11:
Je kunt ook Garmin direct bellen, gaat meestal sneller.
Nee, garantie dien je altijd bij de leverancier te claimen. Als je dat niet doet en er gaat iets fout dan heeft de fabrikant geen enkele verplichtingen naar jou en de leverancier heeft op dat moment ook geen verplichtingen meer naar jou, omdat jij buiten hun om hebt gehandel. Dit is gewoon niet handig. Beter is eerst in overleg te gaan met de leverancier.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

svdveen1 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:07:
Het ding is bij online op de site van Bever gekocht. Kan ik nu naar de winkel om gebruik te maken van de garantie?

Ik kan natuurlijk naar de winkel gaan en daar de vraag voorleggen, maar ik wil graag weten of er wettelijk iets vast staat specifiek over online aangekochte artikelen bij ketens met meerdere filialen...

Thanks,
Sander.
Je wil natuurlijk dat je mooie spullen zo lang mogelijk meegaan. Daarom bieden we bij Bever verschillende reparaties en onderhoudservices aan. Wil je gebruik maken van deze services, kom dan langs in één van onze winkels. Omdat elke reparatie anders is, kunnen we niet voor alles een standaard prijs geven. Je kan vooraf aangeven hoeveel je bereid bent voor een reparatie te betalen of we kunnen na beoordeling van het product een prijsopgave sturen. Het opsturen van het product is kosteloos.

Je kunt ook een Chat starten op de site, bellen of appen naar 085 888 50 88. Twitter, Facebook, e-mail...

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• svdveen1
  • Laatst online: 04-08-2024
svdveen1 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:07:

Thanks,
Sander.
Excuus allen... :F
Ik had sites als consuwijzer, consumentenbond, en andere soortgelijke bezocht en doorgelezen, maar kon daar niet m'n antwoord vinden. Geen moment aan gedacht om even op de site van Bever zelf te kijken...
Bedankt voor alle terugkoppeling, sorry dat ik jullie tijd hiermee heb verdaan... Ik had beter kunnen weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:41

OMD

Dit is momenteel echt de consument anno 2020. We kruipen gelijk in de wetten en regels in plaats van even te vragen aan de winkel waar het is gekocht. Zo jammer...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Laatst online: 21:47
was er maar een device welke je de gehele dag bij je kon dragen, en je in staat stelde, per direct contact op kan nemen met een leverancier, zou dat niet mooi zijn? [sarcasme off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02:17
Bushie schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:55:
was er maar een device welke je de gehele dag bij je kon dragen, en je in staat stelde, per direct contact op kan nemen met een leverancier, zou dat niet mooi zijn? [sarcasme off]
Je kijkt teveel science fiction ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien TS zijn antwoord heeft en het hier nu alleen maar offtopic verder gaat, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.