Disney+ krijgt sectie voor volwassenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:15
@Koekiemonsterr

nieuws: Gerucht: Disney+ krijgt sectie met films en series bedoeld voor volwa...

Hier spraak je over dat Disney een 67% belang heeft in Hulu. Wat theoretisch klopt.
Maar ze hebben al wel volledige zeggenschap over Hulu.
https://variety.com/2019/...-comcast-deal-1203214338/

Alleen op papier zijn ze nog geen eigenaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ja klopt, maar ik neem aan dat lezers bij 67% die conclusie ook wel zelf kunnen trekken toch? Ik wilde voorkomen dat er commentaren zouden komen over die 67%, in het geval ik dat niet zou noemen en alleen zou zeggen dat Disney volledige zeggenschap heeft :) Ik denk dat ze bij 51% al bijna volledige zeggenschap zouden hebben gehad, maar goed, dan zou ik even Amerikaanse ondernemingsrecht in moeten duiken en kijken naar stemrecht, benoemingen van bestuurders etc. Lijkt me geen materie voor op Tweakers, maar je hebt verder gelijk uiteraard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:15
Koekiemonsterr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:29:
Ja klopt, maar ik neem aan dat lezers bij 67% die conclusie ook wel zelf kunnen trekken toch? Ik wilde voorkomen dat er commentaren zouden komen over die 67%, in het geval ik dat niet zou noemen en alleen zou zeggen dat Disney volledige zeggenschap heeft :) Ik denk dat ze bij 51% al bijna volledige zeggenschap zouden hebben gehad, maar goed, dan zou ik even Amerikaanse ondernemingsrecht in moeten duiken en kijken naar stemrecht, benoemingen van bestuurders etc. Lijkt me geen materie voor op Tweakers, maar je hebt verder gelijk uiteraard :)
Daar heb je ook zeker een punt. En zover hoeven we er inderdaad niet in te duiken.