.config voor Proliant dl380

Pagina: 1
Acties:

• zipkid
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 17:46
Heeft er iemand een .config voor het compileren van een 2.4.2 kernel voor een Compaq Proliant DL380 met twee Pentuim III 933Mhz?
De standaard kernel is klaar voor ieder apparaat maar ik wil graag alle onnodigheden eruit gooien. Iedere keer als ik dat doe dan gooi ik of teveel of te weinig weg.

Vast bedankt
Zipkid

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 13:03
Gewoon je gezonde verstand gebruiken en dingen waar je niet zeker van weet of ze wel of niet moeten mee worden gecompiled gewoon aan laten staan. Vooral met jou specs maakt het niet veel uit of je iets te veel meecompilet, want ik gok dat er hier niet veel mensen zijn die toevallig zo'n config bestand voor je hebben

Verwijderd

zipkid wrote
Heeft er iemand een .config voor het compileren van een 2.4.2 kernel voor een Compaq Proliant DL380 met twee Pentuim III 933Mhz?
De standaard kernel is klaar voor ieder apparaat maar ik wil graag alle onnodigheden eruit gooien. Iedere keer als ik dat doe dan gooi ik of teveel of te weinig weg.
Dat hangt van je system config af. Je moet gewoon ff de menutjes doorgaan (make xconfig of make menuconfig). Als je iets niet weet is er altijd een helpfile, of ldp.nl.uu.net

• zipkid
Ik ben er ook bang voor dat er weinig mensen zijn die me aan een config kunnen helpen maar als er een plaats is waar ze zijn moet dat bijna wel hier zijn :)

Ik wil namelijk graag een zo klein mogelijke kernel hebben. Dus zelfs liever niet de stukjes om een module mogelijk te maken...

Zipkid

Verwijderd

hoe kunnen wij je nu een .config bezorgen ??
stel dan toch dat iemand hier dezelfde machine dan kan je met zijn config misschien nog niet gebruiken of gaat deze nog teveel bevatten omdat zijn machine misschien advanced routing nodig heeft en de jouwe niet of omgekeerd.

Beter is van zelf met "make menuconfig" of "make xconfig" je eigen kernel samen te stellen. bij menuconfig of xconfig kan je toch altijd de help raadplegen bij elke optie.

• zipkid
Dat snap ik wel maar het gaat me om de chipsets ed. De drivers daarvoor.
De andere dingen kan ik zelf wel vinden, verwijderen en toevoegen.
Dus eigenlijk om een minimale HARDWARE configuratie van de kernel.

ZipKid
Pagina: 1