Geen puntjes achter short text advertentie i.c.m. emoji?

Pagina: 1
Acties:

• rootpowered
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-05 18:36
Het lijkt er op dat deze advertentie geen puntjes heeft aan het einde door een emoji.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pehTvpe4DK8q1_yy62OR6kh_zEM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5m2p5zLYQItCKZXrWADc8yoA.png?f=fotoalbum_large

Geen idee of dat daadwerkelijk het geval is, maar het viel mij op.

Edit: Ik kan (nog) geen topic aanmaken in het bug gedeelte, vandaar dat ik het topic hier heb aangemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door rootpowered op 20-08-2020 01:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit topic hoort dan ook niet in Bugs & Features Archief, maar een paar plekken omhoog:

Lieve Adjes => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mbfce6ijACsV1ZVbr6KsF-gg7IM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qFAu3n7ks6d3WKV9BCKkZBDx.png?f=fotoalbum_large

Zie onderste adv, daar zie je ook geen beletselteken. Soms zijn de doorlooppuntjes er niet omdat op het punt waar de tekst afgekapt zou worden net een spatie/enter/punt is. Een emoji kan er mogelijk ook voor zorgen dat het horizontaal weglatingsteken niet verschijnt. Al met al is het lastig om consequent op de juiste plek ellipses te doen verschijnen. Dit komt omdat er verschillende situaties zijn waar je juist wel óf juist niet het pac-man voer wilt hebben en deze situaties heel leuk gecombineerd kunnen worden.

Of ik ben gewoon een lamme front end dev :p misschien is het kei makkelijk om dit (nog) beter te implementeren. 'k Weet wel dat ik genoeg gehannes ermee heb gehad. 8)7

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:39

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat onderste voorbeeld van @5pë©ïàál_Tèkén is interessant. De code lijkt idd te kijken naar of er een enter staat, zodat de zin niet hoeft te eindigen in puntjes. Als ik een gokje mag doen lijkt me dit gewoon een UTF-8 probleem. De 😂 neemt in UTF-8 in totaal 4 bytes in. Maar als ie dan kijkt naar byte X (de [] operator in PHP op strings doet dat) en daar staat een enter, en de string wordt vervolgens afgekapt op X tekens (en dus niet X bytes), dan krijg je een mismatch en neem je meer tekens mee dan de bedoeling was. 3 Extra tekens in dit geval: de spatie (waar de enters naartoe getransformeerd worden) en de "Ie".

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 20-08-2020 11:03 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok ook dat het ergens een substr is ipv een mb_substr ;)

Intentionally left blank