Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de nieuwe pc wil ik de standaard taken goed kunnen uitvoeren, zoals tekstverwerken, browsen etc. Daarnaast wil ik dat de pc ook goed werkt voor videobewerking (1080p), aangezien ik daar in de komende tijd veel mee bezig ga.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1000 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik vooral een snelle processor nodig heb en dat de videokaart hierin ondergeschikt is (aangezien ik niet op de pc ga gamen). De rest moet goed bij elkaar passen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het erg mooi als de componenten RGB-verlichting hebben en dat het mooi bij elkaar past qua looks.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie onderstaande setup eens bekijken en beoordelen of het een goede combinatie van onderdelen is waarmee ik mijn eerder genoemde doelen/wensen met het systeem kan realiseren? En hebben jullie tips voor eventuele interessante wijzigingen? Of zie ik bijvoorbeeld belangrijke dingen over het hoofd?
Met de nieuwe pc wil ik de standaard taken goed kunnen uitvoeren, zoals tekstverwerken, browsen etc. Daarnaast wil ik dat de pc ook goed werkt voor videobewerking (1080p), aangezien ik daar in de komende tijd veel mee bezig ga.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1000 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik vooral een snelle processor nodig heb en dat de videokaart hierin ondergeschikt is (aangezien ik niet op de pc ga gamen). De rest moet goed bij elkaar passen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het erg mooi als de componenten RGB-verlichting hebben en dat het mooi bij elkaar past qua looks.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie onderstaande setup eens bekijken en beoordelen of het een goede combinatie van onderdelen is waarmee ik mijn eerder genoemde doelen/wensen met het systeem kan realiseren? En hebben jullie tips voor eventuele interessante wijzigingen? Of zie ik bijvoorbeeld belangrijke dingen over het hoofd?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 295,05 | € 295,05 |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 OC Low Profile 4G | € 142,95 | € 142,95 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MasterBox MB520 ARGB | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Processorkoeling | Enermax ETS-T50 | € 47,97 | € 47,97 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-2400C15D-32GTZRX | € 105,68 | € 105,68 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 76,05 | € 76,05 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 100,32 | € 100,32 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 952,87 |