Beste forumleden,
Mijn midrange geme pc uit 2016 is al weer bijna toe aan een update ben ik bang nu Flight Simulator 2020 uit is.
Heb vooral veel last van stotteringen,ook op lage kwaliteit, en ik vermoed dat de goedkoopste optie voor nu is om te beginnen bij het geheugen.
Ik zoek een?
Op dit moment heb ik deze:
Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
Deze is niet meer te krijgen, mijn vraag is of ik het beste wat bij kan voegen en of dat dan een opvolger oid moet zijn. of dat ik deze beter kan vervangen door een ander merk/nieuwer type.
Wat is je budget?
Liefst onder de €100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Als ik moet bijplaatsen dan denk ik het liefste hetzelfde merk, anders maakt het me niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn hele systeem ziet er nu zo uit:
Het lijkt wel alsof een pc samenstellen makkelijker is dan een pc upgraden, daarom dus maar klein beginnen met het geheugen.
Heb me proberen in te lezen en vaak kom ik er wel uit, maar wat hier nu de beste optie voor is daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken.
Alvast bedankt!
Mijn midrange geme pc uit 2016 is al weer bijna toe aan een update ben ik bang nu Flight Simulator 2020 uit is.
Heb vooral veel last van stotteringen,ook op lage kwaliteit, en ik vermoed dat de goedkoopste optie voor nu is om te beginnen bij het geheugen.
Ik zoek een?
Op dit moment heb ik deze:
Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
Deze is niet meer te krijgen, mijn vraag is of ik het beste wat bij kan voegen en of dat dan een opvolger oid moet zijn. of dat ik deze beter kan vervangen door een ander merk/nieuwer type.
Wat is je budget?
Liefst onder de €100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Als ik moet bijplaatsen dan denk ik het liefste hetzelfde merk, anders maakt het me niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn hele systeem ziet er nu zo uit:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-6600K Boxed | € 185,05 | € 185,05 |
1 | Moederborden | Asus Z170 PRO GAMING/AURA | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING | € 673,88 | € 673,88 |
1 | Behuizingen | NZXT S340 Elite Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2515H Zilver, Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X63 | € 139,33 | € 139,33 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 250GB | € 99,- | € 99,- |
1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 500GB | € 119,77 | € 119,77 |
1 | Netwerkadapters | Asus PCE-AX58BT | € 79,95 | € 79,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.097,26 |
Het lijkt wel alsof een pc samenstellen makkelijker is dan een pc upgraden, daarom dus maar klein beginnen met het geheugen.
Heb me proberen in te lezen en vaak kom ik er wel uit, maar wat hier nu de beste optie voor is daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken.
Alvast bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door Geer01 op 21-08-2020 14:19 ]