vandaag een MX Master 3 binnen gekregen om met mijn macbook te gebruiken. Zou prima samenwerken met MaxOS.
De muis zelf verbindt snel met MacOS via de bluetooth configuratie uit settings. Wanneer ik echter de logitech options software voor het configureren van de muis installeer loopt het spaak. De software geeft steeds aan dat er geen devices verbonden zijn, terwijl ik de vensters aanklik met de muis. Hierdoor kan ik de knoppen niet zelf functies geven of DPI instellingen toepassen.
Ik heb al de volgende zaken geprobeerd:
Anderen dit probleem tegengekomen? Eventueel oplossing gevonden?
Edit: Ohja: MacBookPro12,1 (early 2015) met MacOS 10.15.6. en de MX Master 3 (niet de Mac-versie).
Ik koop al 25 jaar logitech hardware en telkens laat de software het afweten.... ik leer het ook nooit...
De muis zelf verbindt snel met MacOS via de bluetooth configuratie uit settings. Wanneer ik echter de logitech options software voor het configureren van de muis installeer loopt het spaak. De software geeft steeds aan dat er geen devices verbonden zijn, terwijl ik de vensters aanklik met de muis. Hierdoor kan ik de knoppen niet zelf functies geven of DPI instellingen toepassen.
Ik heb al de volgende zaken geprobeerd:
- Niet direct via bluetooth maar via de USB-dongel die meegeleverd wordt verbinden
- Via de USB kabel verbonden.
- Bluetooth verbinding opnieuw ingesteld.
- Logi options software verwijderd.
- Nieuwe versie Logi options software geinstalleerd (het setup proces verwijst naar 8.10 maar op de pagina zelf staat 8.20)
- Permissies in security gegeven bij toegankelijkheid en invoer vastleggen. Voor zowel de logi options software als de deamon
- Verwijderen, herstarten, opnieuw instellen.
Anderen dit probleem tegengekomen? Eventueel oplossing gevonden?
Edit: Ohja: MacBookPro12,1 (early 2015) met MacOS 10.15.6. en de MX Master 3 (niet de Mac-versie).
Ik koop al 25 jaar logitech hardware en telkens laat de software het afweten.... ik leer het ook nooit...
[ Voor 5% gewijzigd door SirLenncelot op 19-08-2020 19:34 ]
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.