Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

Firefox op Android: positie rode balk bij scrollen

Pagina: 1
Acties:

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:55
Sinds een paar dagen heb de vernieuwde Firefox op Android. Sindsdien is er een probleempje met de positie van de rode balk bovenaan als je scrollt.

Als je omhoog scrollt komt de balk in beeld. Hij eindigt alleen een paar pixels te laag, waardoor je de tekst ook boven de rode balk ziet scrollen. Het lukt me soms ook om de grijze balk in beeld te krijgen, maar de rode balk die daar overheen gezet hoort te worden niet.

Een klein cosmetisch dingetje dus :) .

πŸ’Ά Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. πŸ“°
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. πŸ™…πŸ»β€β™‚οΈ

• TheodoorDG
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Helaas werkt de menubalk op Firefox for Android (Stable, Beta of Nightly) nog steeds niet goed.

Altijd als je de pagina helemaal naar boven scrolt zonder het scherm los te laten komt de menubalk niet terug. Persoonlijk zou ik het javascript liever zien verdwijnen en de menubalk net als op de desktop op position: fixed; zetten. Ten slotte geven de meeste mobiele browsers geven al extra ruimte door hun adresbalk/browsermenu te laten verdwijnen bij scrollen.

Op https://webcompat.com/issues/55033 is ook gesproken over deze bug.

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:55
Ligt het aan Firefox of aan de site? Ik heb dit probleem namelijk ook op https://www.sikkom.nl/ gezien, een totaal andere site met eenzelfde soort balk.

πŸ’Ά Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. πŸ“°
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. πŸ™…πŸ»β€β™‚οΈ

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:22
Ik ervaar dit probleem ook. Bij een refresh werkt de balk weer naar behoren.

Idempotent.