Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickyvds
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-08-2020
Ik heb een Playstation Plus abonnement dus het spel Fall guys zou deze maand normaal gratis moeten zijn op de Playstation.
Als ik naar de Playstation Store ga staat er dat het spel gratis is maar ik kan het enkel in mijn wagentje zetten en daarna doorgaan naar de betaalpagina. Ik kan het dus niet gratis downloaden (of weet misschien niet hoe?)
Vroeger heb ik al andere maandelijkse Playstation Plus games kunnen downloaden zonder problemen.

Alvast bedankt! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ben je wel ingelogged met het account waarop je het PS+ abonnement hebt gekocht? Heb je al contact gezocht met Sony?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:42
Je zet het in je wagentje, klikt door naar betalen en betaald dan €0,- en krijgt zelfs een aankoopbewijs.
Echt waar gisteren zelf gedaan :-)

Vervolgens kun je het gewoon downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door Dieks77 op 19-08-2020 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:20

De Nelis

en anders maar niet...

@Nickyvds Zie je hem gratis in je winkelwagen staan of staat er een bedrag bij waardoor je hem niet gratis kunt downloaden? Is wellicht je PS+ abonnement afgelopen?

Als dat niet het geval is zou je net als bij de gratis PS+ games wel de bestelling moeten afronden alvorens je hem kunt downloaden.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickyvds
Dieks77 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 15:47:
Je zet het in je wagentje, klikt door naar betalen en betaald dan €0,- en krijgt zelfs een aankoopbewijs.
Echt waar gisteren zelf gedaan :-)

Vervolgens kun je het gewoon downloaden.
Klopt het dan dat ik dit te zien krijg? Want hierna moet ik een betaalmethode kiezen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8Yh_7Rs_vPsPFIMsLcSOpZj3qQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1PKJtjEMUkOlK9iMqjmrgD9u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dpTcwvAcXxBKzXxNyDXiXTX6lqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YLzemh9IrLQwMbP9NDPhV0AN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickyvds
De Nelis schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:02:
@Nickyvds Zie je hem gratis in je winkelwagen staan of staat er een bedrag bij waardoor je hem niet gratis kunt downloaden? Is wellicht je PS+ abonnement afgelopen?

Als dat niet het geval is zou je net als bij de gratis PS+ games wel de bestelling moeten afronden alvorens je hem kunt downloaden.
Dus ik moet wel een bepaalde betaalmethode kiezen?
Mijn PS+ abonnement is nog geldig.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8Yh_7Rs_vPsPFIMsLcSOpZj3qQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1PKJtjEMUkOlK9iMqjmrgD9u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dpTcwvAcXxBKzXxNyDXiXTX6lqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YLzemh9IrLQwMbP9NDPhV0AN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnelleJelle33
  • Laatst online: 25-08-2020
Ik heb dus precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:42
Nickyvds schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:47:
[...]

Klopt het dan dat ik dit te zien krijg? Want hierna moet ik een betaalmethode kiezen...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Daar lijkt inderdaad wat fout te gaan.
Welke knopjes krijg je te zien ipv "In Wagentje" als je het wagentje even helemaal leeg maakt?
(Vaag ik zou het zelf nog een keer kunnen kopen 8)7 )

alternatief zou je kunnen proberen via https://store.playstation.com/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SnelleJelle33
  • Laatst online: 25-08-2020
Ik had precies hetzelfde probleem maar heb het nu opgelost.

Je moet je winkelwagentje helemaal leeg maken, en dan staat er naast "In wagentje doen" bibliotheek. Dan moet je op bibliotheek klikken en dan eerst daar toevoegen. Dat zie je wel als je daar bent. En dan kun je hem daarna gewoon downloaden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickyvds
SnelleJelle33 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:35:
Ik had precies hetzelfde probleem maar heb het nu opgelost.

Je moet je winkelwagentje helemaal leeg maken, en dan staat er naast "In wagentje doen" bibliotheek. Dan moet je op bibliotheek klikken en dan eerst daar toevoegen. Dat zie je wel als je daar bent. En dan kun je hem daarna gewoon downloaden.
Dit is inderdaad de oplossing, hartelijk bedankt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickyvds
Dieks77 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:20:
[...]

Daar lijkt inderdaad wat fout te gaan.
Welke knopjes krijg je te zien ipv "In Wagentje" als je het wagentje even helemaal leeg maakt?
(Vaag ik zou het zelf nog een keer kunnen kopen 8)7 )

alternatief zou je kunnen proberen via https://store.playstation.com/
Het leegmaken van het winkelwagentje is de oplossing. Daarna kon ik het gewoon downloaden, bedankt!!

• noud_420
  • Laatst online: 27-08-2020
je moet klikken op: in bibliotheek en daarna kun je het meteen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iventhielman
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 27-09-2020
edit

[ Voor 94% gewijzigd door iventhielman op 27-09-2020 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iventhielman
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 27-09-2020
Het werkte bij mij niet, en nu is het te laat?

[ Voor 85% gewijzigd door iventhielman op 27-09-2020 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dessie1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03 15:32
Goedenavond,

hier bij mij hetzelfde. Ik heb het met final fantasy! De plus games van maart. Toch door geklikt en nu 69 euro armer. Zou je zo iets nog terug kunnen vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 22:12
Zolang je het spel nog niet hebt gedownload kun je hem volgens mij nog 14 dagen retourneren. (Ik meen me een dergelijke melding te herinneren bij digitale aankopen in de Playstation Store. )
Pagina: 1