Verwijderd
Zucht... kijk erop, er zit een sticker opgeplakt waarop staat hoeveel watt die is en nog meer info.
Verwijderd
Ja dan moet je gaan meten met een apparaatje ofzo. Elke voeding is anders wij kunnen ook zo niet zeggen wat voor voeding het is.Op donderdag 09 augustus 2001 12:23 schreef Hielkej het volgende:
staat er niet op
een 486 kan een vouding van 78W hebben (mijn HP vectra bijvoorbeeld) of een dikke 350W (mijn Bull netwerkserver). Of iets er tussen in. Standaard AT voedingen waren toen 150 tot 250W.
Dus meestal zit op de kast van de vouding een sticker met een type nummer en/of vermogens aanduiding (typenummer bevat vaak het vermogen), of achter op de kast van de PC staat het opgenomen vermogen.
Dus meestal zit op de kast van de vouding een sticker met een type nummer en/of vermogens aanduiding (typenummer bevat vaak het vermogen), of achter op de kast van de PC staat het opgenomen vermogen.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Is inderdaad niet zo te zeggen, maar vroeger waren de meeste standaard AT-voedingen in een minitower 200 W.. (natuurlijk altijd uitzonderingen, je had ook 185W of 230 enzo).. Sommige bigtowers waren geleverd met 250W, maar meer was echt een uitzondering (ze zijn er natuurlijk nog wel..)
tenzij het een merkmachine is met een kleine behuizing. Daar werden juist hele lichte voedingen in gebruikt!
tenzij het een merkmachine is met een kleine behuizing. Daar werden juist hele lichte voedingen in gebruikt!
het is een magnetek code:3425-10-001
eronder staat op een sticker B1164463341
ISSUE 1 WK 03/94 EC D06463H
iemand een idee?
eronder staat op een sticker B1164463341
ISSUE 1 WK 03/94 EC D06463H
iemand een idee?
De voeding van mijn 486 DX is iig een 200W AT.
ik had een oude 286 uitelkaar gehaald: 200 watt had da ding... dus ik denk dat die 486 ook zoiets heeft
Pagina: 1