Er zijn heel wat reacties en zo te lezen emoties vrijgekomen in dit topic. Hierover wil ik graag het volgende mededelen;
- Misleidend is inderdaad het verkeerde woord, het staat aangegeven. Of dat duidelijk of onduidelijk staat aangegeven, is voor mensen (vooral kleine kinderen) die zich niet heel bekend zijn met de materie blijkbaar een tweede.
- Daarnaast is het altijd de verantwoordelijkheid van ouders (om te controleren met minderjarige kinderen) wat er wordt aangekocht.
- Sony heeft hier inmiddels haar beleid op aangepast, maar ik neem ze niet kwalijk dat ze dat in het begin niet hebben gedaan, wel coulant om te lezen dat ze dit na de vele reacties betreft deze casus toch hebben gedaan.
- Het verbaasd mij dat mensen toch altijd graag de vingers wijzen en niet de verantwoordelijkheid bij zichzelf leggen. Eens dat iedereen dat zelf mag bepalen.
Het is dan ook geweldig om te horen dat uiteindelijk vele soortgelijke situaties zijn opgelost
Nu dan mijn volgende vraag;
Wij hebben 3 accounts op onze ps4 die van mij, mijn vrouw en mijn zoon. In het verleden hebben wij altijd de PlayStation Plus op de account van mijn vrouw gezet en zo altijd gratis spellen waaronder ''FALL GUYS'' gedownload. De Playstation Plus is nu verlopen en kunnen wij uiteraard niet meer spelen.
Maar... als wij nu het abonnement willen verlengen op het account van mijn zoon, verliezen wij dan deze ''met Playstation Plus aangekochte spellen via mijn vrouw haar account'' in de bibliotheek of op de ps4?
Aanvullend staat er in het account van mijn vrouw bij FALL GUYS aangegeven; verleng licentie. En bij het account van mijn zoon; koop het spel.
Graag hoor ik of iemand van jullie weet wat er zal gebeuren wanneer wij op het account van mijn zoon de Playstation Plus willen verlengen. Thanks