Ik probeer IPad os 13.6.1 te installeren op mijn IPad Air 3 maar deze blijft steeds hangen op update controleren.Dan krijg ik de boodschap opnieuw proberen of annuleren.
Hoe dit oplossen?
Hoe dit oplossen?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Dat kan voor reservekopie, en dan handmatig ipv AUTOWim-Bart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:29:
Mijn moeder had het zelfde, na 5 keer iPad eens andere DNS instellingen gegeven en tijdelijk naar 8.8.8.8 gezet en.... Ik liep door.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq