Update IPad blijft hangen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 07:54
Ik probeer IPad os 13.6.1 te installeren op mijn IPad Air 3 maar deze blijft steeds hangen op update controleren.Dan krijg ik de boodschap opnieuw proberen of annuleren.
Hoe dit oplossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:14
Via iTunes updaten, aan je laptop/pc hangen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
Ok,kende ik niet deze methode.Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-10 16:18

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

‘Update controleren’ kan ook heel lang duren, soms wel een half uur. Gewoon z’n ding laten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
@Icephase klopt,maar uiteindelijk krijg ik de optie opnieuw of annuleren.Kom ik ook niet verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heb je genoeg GB vrij ?
(niet ergens downloads van Netflix of dergelijks) Vaak helpt het als je reservekopie verwijdert, en gelijk nieuwe maakt. Verder VPN uit, en alleen op WiFi.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:36
Had gisteren een iPhone 6 die eenzelfde ding vertoonde. In the end via iTunes/finder van de Mac dat ding in dfu gestart en toen ge-update toen ging het wel goed

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Ivan4you
@Hackus Ik heb ruimte zat.Maar moet nog proberen met ITunes.

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Mijn moeder had het zelfde, na 5 keer iPad eens andere DNS instellingen gegeven en tijdelijk naar 8.8.8.8 gezet en.... Ik liep door.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Ivan4you
@Wim-Bart Werkt niet bij mij.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wim-Bart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:29:
Mijn moeder had het zelfde, na 5 keer iPad eens andere DNS instellingen gegeven en tijdelijk naar 8.8.8.8 gezet en.... Ik liep door.
Dat kan voor reservekopie, en dan handmatig ipv AUTO

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:59
Had vandaag precies hetzelfde bleef 40 minuten hangen op update controleren. Daarna afgebroken en opnieuw geprobeerd in itunes and liep toen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
Via Itunes geprobeerd,maar kreeg foutcode 4000.Dan mijn Ipad volledig uitgezet en daarna opnieuw geprobeerd en het is uiteindelijk gelukt.
Pagina: 1