Microfoon werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dblokzijld
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-05-2023
Hallo,
Ik heb een vraagje:
Aan de voorkant van mijn pc doen de microfoon-en koptelefoonaansluitingen het niet en aan de achterkant van de pc doet alleen de koptelefoonaansluiting het. Weet iemand hoe ik de microfoon kan laten werken?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:36
de voorkant moet aangesloten worden via hoogstwaarschijnlijk je moederbord vaak sluiten mensen die niet aan.

je kan kijken of de microfoon werkt dmv met je rechtermuisknop op het speakertje dat links van de klok staat de klikken en dan naar geluidsinstellingen en dan naar configuratiescherm geluid gaan zie je daar bij opnemen je microfoon staan ?

als dat zo is dubbelklik je daarop en ga je naar het tabblad luisteren en klik je op naar het apparaat luisteren nu zal je je zelf moeten horen als dat werkt zal je microfoon in principe in alle apps moeten werken mits het goed is ingesteld in de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dblokzijld
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-05-2023
Ik heb het geprobeerd en ik zie wel de balkjes bewegen, maar als ik wil afspelen hoor ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:32
dblokzijld schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:59:
Ik heb het geprobeerd en ik zie wel de balkjes bewegen, maar als ik wil afspelen hoor ik niks
Heb je bij 'Uw uitvoerapparaat kiezen' op diezelfde pagina de juiste geselecteerd?