Vreemd in de Huiskamer

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:40
Niet om te klikspanen ofzo (wat een woord) maar het valt me op dat de laatste tijd er users in de Huiskamer zijn die nog onvoldoende posts hebben.

Zo was er laatst Sjef Hoelenpapers die met te weinig posts toch in de Huiskamer was en nu is er Toeter84

Hoe kan dat eigelijk? Ze waren beiden van voor de nieuwe regeling.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Ik kijk even :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Aantal posts: 159

Je hebt er 150 nodig om in de HK te komen hoor...

Edit: toch? :)

• Arno

Arno

PF5A

Die user had inderdaad nog geen HK rechten, maar die zullen spoedig wel verschijnen... tot die tijd is hij er wel uit

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 09 augustus 2001 12:15 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Aantal posts: 159

Je hebt er 150 nodig om in de HK te komen hoor...
150 TECHPOSTS ja :)

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:16 schreef Traag het volgende:

[..]

150 TECHPOSTS ja :)
Ah op die fiets :D

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Toeter84 kan helemaal niet in de HK komen. En Sjef inmiddels ook niet meer (was foutje in 't script, geloof ik ;)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• MarcyDarcy
Op donderdag 09 augustus 2001 12:16 schreef Traag het volgende:
Die user had inderdaad nog geen HK rechten, maar die zullen spoedig wel verschijnen... tot die tijd is hij er wel uit
*kuck*

Zij :)

Maar heb je enig idee hoe dit mogelijk is, want het is al vaker voorgekomen.

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 09 augustus 2001 12:18 schreef MarcyDarcy het volgende:
*kuck*

Zij :)
Sorry.. ik ben er niet aan gewend dat er ook nog dames op GoT aanwezig zijn :P
Maar heb je enig idee hoe dit mogelijk is, want het is al vaker voorgekomen.
Helaas... if I only knew :P

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:20 schreef Traag het volgende:

[..]

Sorry.. ik ben er niet aan gewend dat er ook nog dames op GoT aanwezig zijn :P
[..]

Helaas... if I only knew :P
WTF!! Lekker lullig dit!

:(

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Bugje in het script dat bepaalt of iemand HK rechten moest hebben of niet. Vergeten om ook HK posts uit te sluiten van de techposts. "Ja maar hoe kan iemand HK posts hebben als ie de HK niet in kan?" Als threads gemoved worden, telt een post in die thread ineens als HK post en zo kan iemand dus onterecht (met 30 'extra' HK posts) in de HK terechtkomen. Volgens mij is dit opgelost of wordt het snel opgelost :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 22:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wuh??
Ik kon in HK, ik heb er een paar keer gepost, en ik word eruit gemikt?
[edit]Bugje in forum dus, of gewoon standaard dat mn eerste HK posts te vrolijk waren en daarmee mijn postcount weer omlaag haalden... :( *blond*

En ik wil mezelf helemaal niet vergelijken met Sjef Hoelenpapers or whatsoever. Ik ben blij dat ik eindelijk in HK kan, en dan 'mag' ik er niet in omdat ik op enige wijze irritant ben?

[edit] No offence MD... ff goed gelezen, sorry

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:22 schreef Jotti het volgende:
Bugje in het script dat bepaalt of iemand HK rechten moest hebben of niet. Vergeten om ook HK posts uit te sluiten van de techposts. "Ja maar hoe kan iemand HK posts hebben als ie de HK niet in kan?" Als threads gemoved worden, telt een post in die thread ineens als HK post en zo kan iemand dus onterecht (met 30 'extra' HK posts) in de HK terechtkomen. Volgens mij is dit opgelost of wordt het snel opgelost :)
Volgens mij heeft zij helemaal geen posts gehad die naar de hk gemoved zijn :?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat is dat nou weer voor aangebrande reactie? Wie zegt dat je irritant bent? Je heb gewoon nog niet genoeg tech-posts.

Doe eens chill joh!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 20:59

Copyman

Dode muis

Sommige mensen kunnen allen maar klikspanen. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:23 schreef Toeter84 het volgende:
Wuh??

dan 'mag' ik er niet in omdat ik op enige wijze irritant ben? :( :( :(
Neej. het is niet omdat je irritant bent, want dat ben je niet :)

er zit weer eens een of ander wazig foutje in topix :( dat wordt weer afw88 dus :(

Kunnen we ook nog ergens checken hoeveel tech posts ze nu heeft?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 09 augustus 2001 12:25 schreef Razor_Blade het volgende:

[..]

Neej. het is niet omdat je irritant bent, want dat ben je niet :)

er zit weer eens een of ander wazig foutje in topix :( dat wordt weer afw88 dus :(

Kunnen we ook nog ergens checken hoeveel tech posts ze nu heeft?
Lees anders de LA-faq even ;): Nee.

Waarom niet? :? >> Faq.

• MarcyDarcy
Op donderdag 09 augustus 2001 12:23 schreef Toeter84 het volgende:

*knip*

Bedankt voor het melden, MarcyDarcy...
Zo bedoel ik het allemaal niet. Ik verbaasde mij erover dat het "weer" voorkwam. Ik had je er nog nooit gezien en ging ff in je profile kijken, zodoende en volgens mij was het een bug (nee het is een feature ;) )

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lekker met icoontjes aan het spelen Jotti? :)

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:28 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het allemaal niet. Ik verbaasde mij erover dat het "weer" voorkwam. Ik had je er nog nooit gezien en ging ff in je profile kijken, zodoende en volgens mij was het een bug (nee het is een feature ;) )
het wás een feature... nu is het een bug :P

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 22:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ff geëdit... No offence, ik ga weer lekker aan mn postcount sparen...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
SG-posts: 1
HK-posts: 9
NSTM-posts: 0
LA-posts: 1
SU-posts: 0
Tech-posts: 151
Total posts: 162
Inmiddels heeft ze dus genoeg techposts (151 om precies te zijn) en dus zal ze morgen weer de HK inmogen (weet niet precies hoe laat het script draait......ergens vannacht).

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 09 augustus 2001 12:22 schreef Razor_Blade het volgende:
WTF!! Lekker lullig dit!

:(
Waar heb jij ineens last van?? Jij weet net zo goed als ik dat het meerendeel van de GoT users heren zijn

Jeremy Clarkson

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

zwak.
Vind als iemand rechten krijgt door een fout van GoT, en die iemand geen schade voor GoT kan veroorzaken door die verworven rechten, je dit dan maar zo moet laten.
Niet achteraf weer terugdraaien.

Ken toeter84 niet maar lijkt me niet iemand die nou persé geweerd moet worden uit HK.

maar ja dat alles, IMHO.

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 09 augustus 2001 12:36 schreef HBM het volgende:
zwak.
Nee, niet zwak. Het is gewoon niet eerlijk ten opzicht van andere users

Jeremy Clarkson

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

zwak.
Vind als iemand rechten krijgt door een fout van GoT, en die iemand geen schade voor GoT kan veroorzaken door die verworven rechten, je dit dan maar zo moet laten.
:D Mag ik even lachen? Wat een complete bullshit. Als jij te weinig belasting hebt betaald krijg je ook een aanslag, en als je ten onrechte teveel terugkrijgt, mag je vaak gewoon terugdokken. Sorry, maar dat slaat werkelijk nergend op. :D

Dit valt onder een lijn trekken, en elke user dezelfde rechten te laten hebben!
Ken toeter84 niet maar lijkt me niet iemand die nou persé geweerd moet worden uit HK.

maar ja dat alles, IMHO.
Wanneer wordt zij dan geweerd uit de HK :?. Waarom ga je nou dat soort dingen verzinnen? Wat is het nut? Morgen kan ze er gewoon in hoor.

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
zwak.
Het was een gevolg van een fout in de software (bugje), andersom zouden we het ook doen (iemand toegang geven die geen toegang heeft maar wel verdient)...het is een beetje lullige situatie maar ik vind dat wij in ons gelijk staan.

maar ja dat alles, IMHO.
Inderdaad, en ook jij hebt recht op een mening......alleen deel ik die niet met jou...ken Toeter84 voor de rest niet...dus kan niet over oordelen of ze geweerd moet worden of niet...maar that's besides the point IMHO.

Verwijderd

[quote]

Waar heb jij ineens last van?? Jij weet net zo goed als ik dat het meerendeel van de GoT users heren zijn
[/quote]

Yep, dat klopt. Zoals je in de automatiseringsbusiness ook grotendeels heren tegenkomt. Ik zit ook in mijn eentje op een afdeling met enkelt heren. Maakt niets uit, je went eraan :D

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 09 augustus 2001 12:39 schreef Traag het volgende:

[..]

Nee, niet zwak. Het is gewoon niet eerlijk ten opzicht van andere users
Het hele leven bestaat uit oneerlijke dingen :+

Maar vind het niet gepast om iemand te laten boeten voor fouten van Topix, en indien er gekeken was naar het aantal techposts, was het ook niet echt nodig geweest.

maar nog steeds IMHO.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 09 augustus 2001 12:39 schreef JvS het volgende:

Wanneer wordt zij dan geweerd uit de HK :?. Waarom ga je nou dat soort dingen verzinnen? Wat is het nut? Morgen kan ze er gewoon in hoor.
Met geweerd bedoel ik het terugdraaien van haar onterechte postrechten.

Misschien beter anders kunnen omschrijven :)

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 09 augustus 2001 12:40 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Het was een gevolg van een fout in de software (bugje), andersom zouden we het ook doen (iemand toegang geven die geen toegang heeft maar wel verdient)...het is een beetje lullige situatie maar ik vind dat wij in ons gelijk staan.
[..]
Het gaat ook niet of jullie gelijk hebben of niet , dat stel ik geeneens ter discussie, maar of het ook rechtvaardig was.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op donderdag 09 augustus 2001 12:28 schreef blender het volgende:

Lekker met icoontjes aan het spelen Jotti? :)
:?
Oooow... nee dat is een random icon :)

Ontopic: misschien vervelend, maar als de bank per abuis 5000 piek op jouw rekening overboekt, wordt dat ook weer teruggevorderd. Jammer, maar helaas.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 09 augustus 2001 12:58 schreef Jotti het volgende:

[..]

:?
Oooow... nee dat is een random icon :)

Ontopic: misschien vervelend, maar als de bank per abuis 5000 piek op jouw rekening overboekt, wordt dat ook weer teruggevorderd. Jammer, maar helaas.
Ja maar de bank zou anders gedupeerd zijn voor 5000,-, maar is GoT hier nou door gedupeerd, doordat iemand per ongeluk HK rechten heeft gekregen.

Al die voorbeelden over belastingcenten etc, snap dat niet, wat heeft dat met een forum te maken :?
We zijn hier toch geen stelletje ambtenaren ofzo, die alleen maar volgens het boekje kunnen leven :?

(no offense aan de ambtenaren, is als beeldspraak bedoeld :) )

EDIT:
Trouwens heb van de bank ooit per ongeluk twee Parker pennen gehad, eerlijk gemeld, en die mocht ik beide houden, foutje van ons zeiden ze nog ;)

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:35 schreef Traag het volgende:

[..]

Met lekker lullig bedoel ik: Lekker lullig dat ze er éérst wel in mag, en daarna er weer uit getrapt wordt zonder dat het gemeld wordt :)

no flame intended.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 09 augustus 2001 13:02 schreef Razor_Blade het volgende:

[..]

Met lekker lullig bedoel ik: Lekker lullig dat ze er éérst wel in mag, en daarna er weer uit getrapt wordt zonder dat het gemeld wordt :)

no flame intended.
*kreun*

Waarom maak je daar zo'n probleem van? Het was juist lullig voor de andere mensen die ook nog geen HK rechten hebben, dat zij er _wel_ inmocht. Dat was een foutje. Dat foutje is rechtgezet. Dat is niet lullig, ook al zie je dat blijkbaar graag zo.

Morgen mag toeter er gewoon in. :Z

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 13:10 schreef JvS het volgende:

[..]

*kreun*

Waarom maak je daar zo'n probleem van? Het was juist lullig voor de andere mensen die ook nog geen HK rechten hebben, dat zij er _wel_ inmocht. Dat was een foutje. Dat foutje is rechtgezet. Dat is niet lullig, ook al zie je dat blijkbaar graag zo.

Morgen mag toeter er gewoon in. :Z
Ok. het was een foutje. we agree. klaar :7 discussion closed.

• Arno

Arno

PF5A

vind ik ook :)

Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.