Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Back-end programmeren met entry-level machine learning. Ik wil ook wat paradox games kunnen spelen zoals cities skylines en eu4
Wat mag het systeem gaan kosten?
750 euro is het maximale voor mij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het heeft cuda support nodig voor machine learning. Ik weet dat de videokaart die ik gekozen heb verre van optimaal hiervoor is, maar voor entry-level is het voor nu genoeg
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia is een must voor de cuda-support.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Micro-atx behuizing
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb voor een groot deel al een componenten gekozen. Ik wil vooral tips voor ventilatoren. Ik wil het systeem graag stiller maken en ik weet niet of de stock-ventilatoren die worden meegeleverd met de amd 5 3600 en de meshify c mini behuizing goed genoeg zijn. Zo niet, wat zijn goede alternatieven hiervoor? Ook wil ik weten of ik niet een te hoge voeding aan het nemen en of ik ook met 400 watt er doorheen kan.
Back-end programmeren met entry-level machine learning. Ik wil ook wat paradox games kunnen spelen zoals cities skylines en eu4
Wat mag het systeem gaan kosten?
750 euro is het maximale voor mij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het heeft cuda support nodig voor machine learning. Ik weet dat de videokaart die ik gekozen heb verre van optimaal hiervoor is, maar voor entry-level is het voor nu genoeg
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia is een must voor de cuda-support.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Micro-atx behuizing
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb voor een groot deel al een componenten gekozen. Ik wil vooral tips voor ventilatoren. Ik wil het systeem graag stiller maken en ik weet niet of de stock-ventilatoren die worden meegeleverd met de amd 5 3600 en de meshify c mini behuizing goed genoeg zijn. Zo niet, wat zijn goede alternatieven hiervoor? Ook wil ik weten of ik niet een te hoge voeding aan het nemen en of ik ook met 400 watt er doorheen kan.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 91,04 | € 91,04 |
1 | Videokaarten | Asus Dual GeForce GTX 1650 OC edition | € 146,02 | € 146,02 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C Mini | € 81,95 | € 81,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 58,90 | € 58,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W | € 66,90 | € 66,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 58,31 | € 58,31 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 672,12 |