Hallo allemaal,
Recentelijk heb ik besloten om een nieuwe desktop te kopen omdat mijn huidige (waarvan sommige onderdelen 6/7 jaar oud zijn) de games die ik wil spelen niet aan kan. Nou wees een vriend mij erop dat upgraden wellicht beter en voordeliger is. Echter hebben wij beide niet erg veel verstand van de specificaties. Mijn budget ligt nu rond de 700 euro, maar ik ben bereid nog even door te sparen wanneer dit beter is.
Graag zou ik van jullie willen weten of het beter is om mijn huidige pc te upgraden of gewoon een nieuwe te kopen, games die ik zoal speel zijn:
- Lol
- Overwatch
- Cities skylines
- Civ 5 en 6
- CSGO
- Planet coaster
- Planet zoo
- Football manager
de specificaties van mijn pc heb ik als foto's bijgevoegd. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes, RF2K20
/f/image/WGS6Bea1sNmdGAshhWmguH3B.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8gmQltLD9DoSyHo3mDSm9hAv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PQxC5CDgDOuxA7LXehUci3jc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qQ3bURPlYhifzBAoAghdZmmK.png?f=fotoalbum_large)
Recentelijk heb ik besloten om een nieuwe desktop te kopen omdat mijn huidige (waarvan sommige onderdelen 6/7 jaar oud zijn) de games die ik wil spelen niet aan kan. Nou wees een vriend mij erop dat upgraden wellicht beter en voordeliger is. Echter hebben wij beide niet erg veel verstand van de specificaties. Mijn budget ligt nu rond de 700 euro, maar ik ben bereid nog even door te sparen wanneer dit beter is.
Graag zou ik van jullie willen weten of het beter is om mijn huidige pc te upgraden of gewoon een nieuwe te kopen, games die ik zoal speel zijn:
- Lol
- Overwatch
- Cities skylines
- Civ 5 en 6
- CSGO
- Planet coaster
- Planet zoo
- Football manager
de specificaties van mijn pc heb ik als foto's bijgevoegd. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes, RF2K20
/f/image/WGS6Bea1sNmdGAshhWmguH3B.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8gmQltLD9DoSyHo3mDSm9hAv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PQxC5CDgDOuxA7LXehUci3jc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qQ3bURPlYhifzBAoAghdZmmK.png?f=fotoalbum_large)