Beste upgrade voor mijn PC voor Flight Simulator (400€) ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hazetom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01 23:35
Ik zoek een?
Upgrade voor mijn huidige setup om voornamelijk Flight Simulator te spelen. Ik denk dat de grootste winst bij de GPU te halen valt. En zo ja, heb je een paar goede suggesties? Of ligt de winst ergens anders? Hoor het graag!
  • Moederbord: MSI B450 GAMING PLUS MAX
  • Processor: AMD Ryzen 5 3600
  • Opslag: 1TB SSD
  • Geheugen: 16 GB Corsair Vengeance LPX - 3200 MHz
  • GPU: Gigabyte GeForce GTX 1650 SUPER WindForce OC 4G
Wat is je budget?
Tot circa 400 euro, liever wat minder :)

Heb je bepaalde voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren

Mocht ik nog belangrijke informatie zijn vergeten, let me know! :)

[ Voor 6% gewijzigd door hazetom op 18-08-2020 19:36 ]

Alle reacties

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Je hebt inderdaad gelijk. De gpu is de boosdoener in dit geval.
Het lijkt erop dat op 1september nieuwe grafische kaarten worden aangekondigt.
Dus met +- een maand kan je hoogstwaarschijnlijk nieuwe generatie videokaarten verwachten. Echter is dat waarschijnlijk alleen de high end die buiten je budget van €400 gaan liggen, alternatieven voor jouw budget komen waarschijnlijk in de komende 2/3 maand max. Als je hier niet op wilt wachten is denk ik een amd 5700xt of rtx 2060 de beste keuze voor high settings en een 1660 ti voor medium settings. Maar als je kan wachten zou ik dit zeker doen voor meer waar voor je geld.

• hazetom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01 23:35
Fusi0nking schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:45:
Je hebt inderdaad gelijk. De gpu is de boosdoener in dit geval.
Het lijkt erop dat op 1september nieuwe grafische kaarten worden aangekondigt.
Dus met +- een maand kan je hoogstwaarschijnlijk nieuwe generatie videokaarten verwachten. Echter is dat waarschijnlijk alleen de high end die buiten je budget van €400 gaan liggen, alternatieven voor jouw budget komen waarschijnlijk in de komende 2/3 maand max. Als je hier niet op wilt wachten is denk ik een amd 5700xt of rtx 2060 de beste keuze voor high settings en een 1660 ti voor medium settings. Maar als je kan wachten zou ik dit zeker doen voor meer waar voor je geld.
Kijk, dit zijn antwoorden waar ik wat aan heb :) _/-\o_ ! Thanks!

Er is niet direct haast bij dus ik zal even geduld hebben en kijken wat er de komende maanden gaat gebeuren.

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Goed plan! Als het niet meteen hoeft is dat de beste keuze. Succes!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:47
Je kan inderdaad best wachten en bovendien zullen de nieuwe reeks vast aan de dure kant zijn maar daardoor zou de huidige reeks wel in waarde zakken dus kan je daarmee ook betere koop maken.
hazetom schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:49:
[...]

Kijk, dit zijn antwoorden waar ik wat aan heb :) _/-\o_ ! Thanks!

Er is niet direct haast bij dus ik zal even geduld hebben en kijken wat er de komende maanden gaat gebeuren.