| I've got permission to color outside the lines |
Freelance tweaker
Vind hem er wel stoer uitzien, en die koelelementen zijn beter als die reference design.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Freelance tweaker
je stopt zon ding toch in je pc omdat ie beeld moet geven? niet om er zelf naar te kijken? anders heb ik nog wel een hele mooie s3-virge voor je om hem mee te ruilen.
Niet op voorraad.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Chello was platOp donderdag 09 augustus 2001 12:51 schreef SuB het volgende:
plaatje doet het niet bij mij, je icoontje trouwens ook niet.
Het maakt mij ook niet uit hoe die eruit ziet, maar normaal gezien zien ze er heeel anders uit. Dus das een reden om dit ff te posten.Op donderdag 09 augustus 2001 12:45 schreef slacksoff het volgende:
jeez lijst dat ding in ofzo
je stopt zon ding toch in je pc omdat ie beeld moet geven? niet om er zelf naar te kijken? anders heb ik nog wel een hele mooie s3-virge voor je om hem mee te ruilen.
ps zow ziet die er dus normaal uit:
Minders tomshardware piccies willen niet, en wat bedoel je met die zwevende tekst??Op donderdag 09 augustus 2001 13:19 schreef real_raichu70 het volgende:
Leuk hamer-design hoor ... En hoe doen ze die zwevende tekst boven de kaart ?
Mij hoor je ook niet klagen, maar vind het enigszins raar dat dat ding er ineens heel anders uit ziet. Dat zie je niet zo vaak.Op donderdag 09 augustus 2001 13:22 schreef tose het volgende:
lol =)
Achja, als de kaart beter presteert dan je vorige zou ik toch niet klagen
kijk ook eve welke stepping het is.
oc'en ga ik zow doen, stepping heb ik nog niet bekeken, en ga ik nu ook niet doen. Komt nog wel.Op donderdag 09 augustus 2001 13:39 schreef FMS het volgende:
Ziet er leuk uit. waar heb je em gekocht. en hoe zit het met OC,
kijk ook eve welke stepping het is.
owjah hij is gekocht bij Breetcomputers.
Yah zow word de Gainward standaard gemaakt, maar voor een elsa is dit dus een hele rare kleur enzow.Op donderdag 09 augustus 2001 14:33 schreef ItSnows het volgende:
En hoe vinden jullie deze dan???
http://www.tweak3d.net/reviews/gainward/gf3powerpack/x.jpg
ps Gainward ziet er ook super bruut uit.
je zou toch eve naar de stepping moeten kijken.
Me oude elsa ging maar tot de 220 en de 500, dus mij hoor je niet klagen. Maareh het geheugen kan ook wel hoger, maar dat gaat geen kont uit maken omdat die core niet hoger kan. En ik heb nog niks aan die core verandert, dus vind ik het nog wel goed eigenlijk.Op donderdag 09 augustus 2001 14:37 schreef FMS het volgende:
Correct me if im wrong, maar esla moet hoger kunnen, Bij tomshardware ging de geheugen tot 565. de chip moet 240 halen,
je zou toch eve naar de stepping moeten kijken.
qua geheugen kan die ook hoger, maar qua core dus niet, is kijken hoe die heatsink erop zit, en dan ff een ander erop gooien, of ASII gebruiken. We zullen wel zien. Maar het ging meer om het uiterlijk dan om hoe die presteert. Want wie heeft wel is zo'n ding gezien???Op donderdag 09 augustus 2001 14:42 schreef ItSnows het volgende:
De Morpheus krijg je met een houten doos. Ook wel aardig
...
En ja die Elsa moet hoger kunnen
Verwijderd
Ikke niet. SowwyOp donderdag 09 augustus 2001 14:45 schreef Genotix het volgende:
[..]
qua geheugen kan die ook hoger, maar qua core dus niet, is kijken hoe die heatsink erop zit, en dan ff een ander erop gooien, of ASII gebruiken. We zullen wel zien. Maar het ging meer om het uiterlijk dan om hoe die presteert. Want wie heeft wel is zo'n ding gezien???
Misschien heeft die kaart wel in de zon gelegen??? (weet wel als raamdecoratie)
hier dus
Bijna goedOp donderdag 09 augustus 2001 12:49 schreef edward2 het volgende:
Ik las op nvnews dat deze mogelijk door Visiontek gemaakt zijn, vanwege capaciteitsproblemen bij Elsa.
http://www.rivastation.com/news/news_de.htm#997194580
2. Linksonder is de Connector voor dvi weggelaten\afgesloopt.Wat me daarvan vaag is is het feit dat het bevestiginsplaatje voor in de kast verbogen is...
al met al een mooie kaart
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
ik heb hem zonder tv-in/out module (ook nooit opgezeten)
er zit wel een tv huppeldepup stickertje opgeplakt
de mijne heeft een beetje te vroeg de elsa fabriek verlaten
Is dat zegmaar de Gainward Expert GeForce 3 ViVo Golden SampleOp donderdag 09 augustus 2001 14:33 schreef ItSnows het volgende:
En hoe vinden jullie deze dan???
http://www.tweak3d.net/reviews/gainward/gf3powerpack/x.jpg
die staat in pricewatch voor F1099,-
Degene die ik nu heb is zwaar goed. Ik had hiervoor de oudere versie, dus de groene met geintegreerde tv-out, maar die heb ik om die reden geruilt dat die dus geen goede 2d had, maar dat kan enkel aan die kaart liggen.Op donderdag 09 augustus 2001 23:02 schreef biobak het volgende:
De Gladiac 920 schijnt een goede 2D kwaliteit te hebben. Maar met al die verschillende uitvoeringen weet je dat niet meer helemaal zeker denk ik
die kaart hebbek dus, en die RULED enormOp donderdag 09 augustus 2001 15:48 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Is dat zegmaar de Gainward Expert GeForce 3 ViVo Golden Sample![]()
![]()
die staat in pricewatch voor F1099,-
ben er heel tevreden mee
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
De kaart moet sowieso sneller zijn, dat wist hij zeker.
Freelance tweaker
ff kijken of er niet aan gesoldeerd is.
als dat wel zo is kan je misschien wel zelf een DVI erop zetten
Yah is een dvi uitgang, die er dus niet zit. Maar wat heb ik aan dvi, als ik het toch niet zal gebruikenOp vrijdag 10 augustus 2001 14:32 schreef jadjong het volgende:
ziet er idd uit als een weg-geripte DVI.
ff kijken of er niet aan gesoldeerd is.
als dat wel zo is kan je misschien wel zelf een DVI erop zetten
Verwijderd
Alleen die roze gayward is echt zwaar lelijk ..
Verwijderd
Zeker wel en die GainWards zijn leuker te OC'enOp donderdag 09 augustus 2001 14:47 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ikke niet. SowwyMaar ik vind de Gainward mooier
Misschien heeft die kaart wel in de zon gelegen??? (weet wel als raamdecoratie)
Dat maakt geen flikker uit, het is gewoon reference design. Je krijgt alleen de garantie dat je hem kan klokken. Maar dat kan met elke gf3. Het geheugen van die Gainward is trouwens ook gewoon 3.8ns , verder dus totaal een normale gf3.Op zaterdag 11 augustus 2001 03:36 schreef Gold_Leader het volgende:
[..]
Zeker wel en die GainWards zijn leuker te OC'en
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ze hebben daar trouwens ook detonators 14.10WHQL staanSamedi, 11 Aout 2001
ELSA annonce le nouveau design de la GLADIAC 920
Il y a quelques jours , RIVA Station rapportait qu'un de ces lecteurs avait reçu une carte ELSA GLADIAC 920 différente des modèles actuellement sur le marché .
ELSA a officiellement dévoilé ce nouveau design .
La GLADIAC 920 est dotée d'un PCB noir comme vous pouvez le voir sur cette photo , et elle dispose d'un nouveau système de refoidissement .
Celui devrait sans doute permettre d'améliorer les capacités d'overclocking du GeForce3 .Peut ètre sera t-il également moins bruyant que le ventilateur des premiers modèles.
die van mij ook, maar dan iets scherperOp donderdag 09 augustus 2001 14:56 schreef Psychoot het volgende:
Nou jah, wat maakt het uit hoe de kaart eruit ziet? Enigzins wel weird idd dat ze een "ander" modell sturen. Maar opzich wel kewl. Zo ziet mijn V8200 GF3 Deluxe eruit.
[afbeelding]
Verwijderd
Your right there chappy!!! dat ding ruleert zeer veel, want ik heb hem ook!!!Op vrijdag 10 augustus 2001 00:24 schreef Evil_Homer het volgende:
[..]
die kaart hebbek dus, en die RULED enorm
ben er heel tevreden mee
Verwijderd
maar kijk ff of het een A5 stepping is met powerstrip ofzo
Verwijderd
pic doet het niet meer...Op donderdag 09 augustus 2001 14:40 schreef Genotix het volgende:
[..]
Me oude elsa ging maar tot de 220 en de 500, dus mij hoor je niet klagen. Maareh het geheugen kan ook wel hoger, maar dat gaat geen kont uit maken omdat die core niet hoger kan. En ik heb nog niks aan die core verandert, dus vind ik het nog wel goed eigenlijk.
Op welke core/mem heb je hem nu draaien Genotix? Ik heb dezelfde kaart en ben dus wel geinteresseerdOp zaterdag 11 augustus 2001 09:35 schreef Genotix het volgende:
[..]
Dat maakt geen flikker uit, het is gewoon reference design. Je krijgt alleen de garantie dat je hem kan klokken. Maar dat kan met elke gf3. Het geheugen van die Gainward is trouwens ook gewoon 3.8ns , verder dus totaal een normale gf3.
Niet op voorraad.
\Op donderdag 30 augustus 2001 19:26 schreef Gladiator het volgende:
ik heb m ook nu240/555
Die van mij gaat tot de 235/560.. standaard dan wel.
Verwijderd
anders kwam ik ook maar tot 235, maar nu loopt ie stabiel op 240.
ff kijken of ie hoger kan.
die mem maakt nade 540 toch niet zoveel meer uit he?
Zeker. En goede 2d voor nVidia begrippen. Weet iemand verder nog een snelle site voor de Zoltar demo van nVidia (185 mb groot). Op m3dzone is ie traag en bij nVidia kan ik hem op de site niet vinden.Op donderdag 30 augustus 2001 19:34 schreef edward2 het volgende:
Dat dingt ruled aardig geloof ik, dat zijn toch mooie memspeeds!
Staat toch op die cd..Op donderdag 30 augustus 2001 20:49 schreef biobak het volgende:
[..]
Zeker. En goede 2d voor nVidia begrippen. Weet iemand verder nog een snelle site voor de Zoltar demo van nVidia (185 mb groot). Op m3dzone is ie traag en bij nVidia kan ik hem op de site niet vinden.
Verder ga ik me gf3 nog niet verder modden, zal nog wel komen. Maar op dit moment nog ff niet.
Op de cd staat de kameleon en die inferno demo (beetje suf).Op donderdag 30 augustus 2001 22:16 schreef Genotix het volgende:
[..]
Staat toch op die cd..
Helaas, alleen het filmpje van de demo en niet de realtime versie. In elk geval bedanktOp vrijdag 31 augustus 2001 12:29 schreef Gladiator het volgende:
http://www.demonews.com
kijk eens even
Ja, idd, met een ATIRadeon8500 in de aanslagOp donderdag 30 augustus 2001 20:32 schreef Gladiator het volgende:
btw edward 2 , waar heb je die 20.80 drivers vandaan?
gewapende overval bij nvidia?
Niet op voorraad.
Verwijderd
Dan zou ik hem even een klein beetje pijn doen en dan terugsturen en hopen op zon zwarte.
Niet op voorraad.