Al een tijdje loop ik rond met het idee om mijn oude gamepc (ooit compleet gekocht) op te knappen en verpuderde onderdelen te vervangen/upgraden. Aangezien ik niet het budget heb om gelijk alles in 1 keer te vervangen vroeg ik me af of het gedeeltelijk kon. Verder ben ik echt een leek op dit gebied en weet ik dus niet wat ik precies allemaal nodig ga hebben. Ik zal er waarschijnlijk heel veel Warzone op spelen alsmede planet coaster en Football Manager.
Ik zoek een?
CPU,videokaart,RAM geheugen?
Wat is je budget?
ik wil wr ongeveer 100 a 150 euro per maand aan uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Open voor alles, het liefst betaalbare opties die ik later nog kan vervangen door duurdere/betere
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op het moment beschik ik over de volgende info, mocht er iets ontbreken, let me know:
CPU: Amd FX 8150 Eight core processor
Videokaart: . Amd radeon hd 7700 series videokaart
RAM geheugen: 8gb
Chip: Amd graphics processor chip
Zoals ik al zei ben ik een complete leek op dit gebied en wil ik dit dus als een soort van betaalbare hobby gaan opstarten, het zou leuk zijn als ik op het begin al wat kan spelen op bvb low/medium settings en dit later kan uitbreiden naar high
Mochten jullie nog vragen hebben, laat het me weten, alle hulp is welkom!!!
Ik zoek een?
CPU,videokaart,RAM geheugen?
Wat is je budget?
ik wil wr ongeveer 100 a 150 euro per maand aan uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Open voor alles, het liefst betaalbare opties die ik later nog kan vervangen door duurdere/betere
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op het moment beschik ik over de volgende info, mocht er iets ontbreken, let me know:
CPU: Amd FX 8150 Eight core processor
Videokaart: . Amd radeon hd 7700 series videokaart
RAM geheugen: 8gb
Chip: Amd graphics processor chip
Zoals ik al zei ben ik een complete leek op dit gebied en wil ik dit dus als een soort van betaalbare hobby gaan opstarten, het zou leuk zijn als ik op het begin al wat kan spelen op bvb low/medium settings en dit later kan uitbreiden naar high
Mochten jullie nog vragen hebben, laat het me weten, alle hulp is welkom!!!