wanneer komt die palomino nou?

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
weet iemand wanneer dat kreng nou komt met zijn 0.13 micron core en minder warmte en hoger kloksnelheden.....
ik ben er op aan het wachten en hij zou toch in augustus komen? Volgens mij is dat nu...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
VOlgens jou is dat nu.... :? ... :? volges mij ook pas begin volgend jaar !! :( echt erg, ik ben er ook op aan het wachten, in combinatie met een tyan thunder ofzo in dual lijkt me het meest strakke idee.

Freelance tweaker

• Lord_T
uhmm volgens mij had ik het op tweakers.net gelezen...
hier bijvoorbeeld een roadmap van amd...
hier
daar staat die op 2e helft 2001

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 06:59

oCe

aka Dookie.

even terzijds, de palamino is gewoon nog 0.18 micron, zijn opvolger wordt 0.13 micron.

en wanneer 'tie komt... tja... geen idee.

-I am Jack's wasted life.

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

duurt nog wel ff :( :(

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
eind september.... ??

http://www.tweakers.net/nieuws/17945

Freelance tweaker

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA-> PMG

• Lord_T
Op donderdag 09 augustus 2001 12:09 schreef oCe het volgende:
even terzijds, de palamino is gewoon nog 0.18 micron, zijn opvolger wordt 0.13 micron.

en wanneer 'tie komt... tja... geen idee.
het grote voordeel van die 0,13 micron core was toch juist het warmte probleem?
of toch niet... dat betekent dat als de 0,18 micron core eerst komt we nog steeds met een warm systeem zitten...
verder een vraag: die 0,13 micron core past die altijd op dezelfde mobo's als de 0,18 micron core of is de layout anders... had ook op tweakers.net iets gelezen over die layout dat die dunner zou worden ofzo...
hoe zit dat ook al weer precies?

Verwijderd

Palomino zal met .18 gewoon op de socketA blijven, alleen als er een .13 uitkomt (niemand weet wanneer) heb je grote kans dat ze van socket gaan veranderen, net als nu de P3 tualatin en de P4 northwood een ander socket nodig hebben

• Lord_T
dus het is optimaal als je dan nog zou wachten totdat amd met die 0,13 micron core komt... tenminste als je niet ieder halfjaar wilt upgraden.... das wel jammer want ik vind mijn p3 500@700 wel traag aan het worden en ben toe aan iets nieuws.. >:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Inmiddels staat dit op de tweakers frontpage:

http://www.tweakers.net/nieuws/17945

edit:
en ik zie nu pas dat iemand die link al geplaatst had... ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Lord_T
thnx

Pagina: 1