HDMI Poort soundbar kapot

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotrahh
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08-11-2021
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 2,5 jaar geleden de LG SH7 soundbar gekocht, en nu is 1 van de HDMI-Poorten kapot, ik krijg bij geen enkel apparaat meer beeld op mijn TV.

Heeft iemand een idee of het de moeite is om te laten maken, of dat ik beter een nieuwe kan aanschaffen.

Ik woon in Tilburg, en heb al op google gekeken, maar ik heb geen idee waar ik dit eventueel kan laten maken. Ik hoop dat jullie een idee hebben.

Alvast bedankt !

Wouter
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05:25

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Hmm, een soundbar van 150 euro; ik ben bang dat de reparatiekosten niet in verhouding staan. Waarschijnlijk moet er een hele nieuwe printplaat in (alleen de connector vervangen zullen de meeste reparateurs niet aan beginnen, hoewel het voor een hobbyist met een heatgun en een goed soldeerapparaat wel een leuk projectje is). Uiteraard kan ook iets anders stuk zijn dan (alleen) de fysieke poort, bijvoorbeeld de controller.

Heb je een idee hoe de poort defect is geraakt? Door een externe invloed (onweer, statische lading etc.) of gewoon "zo ineens"? Als dat niet door jezelf komt, dan kun je proberen om het gratis gerepareerd te krijgen op grond van nonconformiteit. Gaat je wel wat tijd en moeite kosten, maar misschien "worth a try". Genoeg mensen hier op het forum die je kunnen helpen met de nodige brieven en mails die je daarvoor nodig hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 18-08-2020 14:53 ]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotrahh
Bedankt voor uw bericht!

De soundbar was meer dan 300€, ik denk dat u een ander model voor u heeft.

Ik ben bang dat deze kapot is gegaan door het te vaak verwisselen van HDMI kabels, dus is mijn “eigen schuld”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relst89
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Woonachtig in Tilburg...misschien kan iEar je verder helpen? Ik heb daar mijn Soundbar gehaald en gebruikt gemaakt van hun inruilservice. Was er zeer tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotrahh
Ga ik proberen ! Die winkel zit inderdaad om de hoek!