Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Home Center Lite stuurt wel 20 mailtjes per dag.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Pietdelft
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 01-03 16:59
Mijn Fibaro Home Center Lite stuurt mij al maandenlang elke dag wel 20 - 30 mailtjes. op onregelmatige momenten.
Maar ik kan nergens vinden waar ze (in Fibaro Home Center Lite) ergens vandaan komen.

De melding die de boilerschakelaar verstuurd als hij schakelt, heeft een andere tekst. Die is het dus niet.
Ik zal het heus wel zelf aangemaakt hebben, maar waar??
Waar moet ik ergens zoeken? (ik probeer te leren met fibaro om te gaan, maar kan nergens goede instructies vinden)

===========
Van: HCL-0XXXX <notifications@fibaro.com>
Verzonden: dinsdag 18 augustus 2020 11:13
Aan: Pietdelft <pietdelft@xxxxxx.nl>
Onderwerp: Bericht van FIBARO

De boiler is ingeschakeld op dit tijdstip e-mail
==========
Als ik Home Center Lite volledig uitschakel stopt het versturen van mail. Dus de mail komt van deze Home Center Lite .

[Voor 0% gewijzigd door Pietdelft op 18-08-2020 14:56. Reden: toelichting]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True