Op dit moment heb ik een Q9550, een p5b bord en een GTX 460 in combinatie met een iiyama b2776hds (full HD). Als hardisk een SSD van 240Gb. Het systeem is niet snel maar voldoet voor basis zaken zoals Internet email en office werk.
World of Tanks draait ermee, maar wel in Medium instellingen op tussen de 40 en 70 FPS
De bedoeling is om een ander scherm te kopen. 34inch Wide scherm met 75 Hz
Ik wil nu nog geen nieuwe PC kopen ( op termijn natuurlijk wel) maar wil de grafische performance vergroten.
Via marktplaats kan ik een GTX 660 TI kopen voor € 35.-
Mijn vraag is gaat deze upgrade werken of s het handiger om een GTX 750 ti o.i.d. te kopen?
Is het daarnaar verstandig om de Q9500 te vervangen door een Q 9650 (€25.-), of is het verschil minimaal?
Bedankt voor jullie adviezen
World of Tanks draait ermee, maar wel in Medium instellingen op tussen de 40 en 70 FPS
De bedoeling is om een ander scherm te kopen. 34inch Wide scherm met 75 Hz
Ik wil nu nog geen nieuwe PC kopen ( op termijn natuurlijk wel) maar wil de grafische performance vergroten.
Via marktplaats kan ik een GTX 660 TI kopen voor € 35.-
Mijn vraag is gaat deze upgrade werken of s het handiger om een GTX 750 ti o.i.d. te kopen?
Is het daarnaar verstandig om de Q9500 te vervangen door een Q 9650 (€25.-), of is het verschil minimaal?
Bedankt voor jullie adviezen