Wat ga je met je laptop doen?
De laptop ga ik gebruiken voor mijn eigen bedrijf. Ik gebruik hiervoor office veelvuldig, mijn boekhoudprogramma is online. Evenals mijn mail en website.
Wel wil ik per klant alle gegevens extra opslaan op de laptop.
De laptop zal ik automatisch ook privé gaan gebruiken, hier zullen dus foto's op komen en wellicht ook bewerkingen hiervan.
Daarnaast vind ik het belangrijk dat de laptop makkelijk in gebruik is en dat ik een tablet kan koppelen zodat ik de tablet mee kan nemen naar de klanten.
De laptop moet minimaal 5 jaar meegaan en niet heel sloom worden.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In principe blijft de laptop thuis staan omdat ik met een tablet op stap wil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb tot nu toe goede ervaringen met Lenovo. Zelf heb ik altijd Acer gehad maar ik ervaar dat deze snel traag wordt en ik had snel storingen. Daar ben ik dus klaar mee.
Ik gebruik zelf een Iphone dus dacht ik eraan om alles van Iphone te nemen.
Graag jullie opties en dergelijke.
De laptop ga ik gebruiken voor mijn eigen bedrijf. Ik gebruik hiervoor office veelvuldig, mijn boekhoudprogramma is online. Evenals mijn mail en website.
Wel wil ik per klant alle gegevens extra opslaan op de laptop.
De laptop zal ik automatisch ook privé gaan gebruiken, hier zullen dus foto's op komen en wellicht ook bewerkingen hiervan.
Daarnaast vind ik het belangrijk dat de laptop makkelijk in gebruik is en dat ik een tablet kan koppelen zodat ik de tablet mee kan nemen naar de klanten.
De laptop moet minimaal 5 jaar meegaan en niet heel sloom worden.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In principe blijft de laptop thuis staan omdat ik met een tablet op stap wil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb tot nu toe goede ervaringen met Lenovo. Zelf heb ik altijd Acer gehad maar ik ervaar dat deze snel traag wordt en ik had snel storingen. Daar ben ik dus klaar mee.
Ik gebruik zelf een Iphone dus dacht ik eraan om alles van Iphone te nemen.
Graag jullie opties en dergelijke.