nieuwe radiatoren

Pagina: 1
Acties:
  • 836 views

• EKorvemaker
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-12-2024
Hallo,

Wij hebben bijna de sleutel van ons nieuwe huis. Nu willen wij alle bestaande radiatoren gaan vervangen voor nieuwe. De oude zijn al tientallen jaren oud. Wie weet een goede winkel of website waar ik het beste nieuwe radiatoren kan kopen? Het gaat om 8 radiatoren in totaal.

Ik hoor het graag van jullie :)

Alvast bedankt

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:58

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Warmteservice.

Is er een bijzondere reden om ze te vervangen? Het is niet dat radiatoren zo slecht gaan presteren als ze ouder worden. Eventueel eens een likje radiatorverf erover en ze kunnen er weer tegenaan. (Tenzij het verwarmingsconcept wijzigt natuurlijk)

[Edit]Als ik je andere topics en vragen bekijk, ga je ze vast niet zelf installeren. Mijn eerste aanknopingspunt zou dan de verwarmingsinstallateur zijn die het werk komt uitvoeren.

Maar als je toch alles gaat wegwerken en infrezen, ga dan in een keer voor vloerverwarming... Mijn mening tenminste.

[ Voor 45% gewijzigd door DrivinUCrazy op 17-08-2020 18:24 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:40
Ik heb er laatst 2 gekocht bij radiatorxxl
Zij hebben netjes op de aangeven dag bezorgt.
Neem ook voetventielen. Mocht je een radiator er af moeten halen dan hoeft niet de cv ketel uit.

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06-2025
Ik heb ze destijds voor een verbouwing weggehaald bij: goedkopeverwarmingen.nl.

Klinkt een beetje cheapie, maar prima radiatoren voor een nette prijs, scheelt nogal wat met de bekendere webshops. Je kan gelijk een voetventiel etc erbij kiezen, destijds keurig geleverd

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@EKorvemaker heb je zelf al iets gevonden? Graag zien we hier op Tweakers eigen inzet.

Tweakers Discord

• EKorvemaker
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-12-2024
@tweakduke Ik heb genoeg gevonden. Ik vroeg echter om advies van mede tweakers. Je suggereert dat ik geen eigen inzet toon. Bijzonder wel.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:58

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Nu ben ik benieuwd. Wat heb je dan gevonden? Wat voor radiatoren wil je dan gaan plaatsen, en vanwaar die keuze?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• edsandje
  • Registratie: December 2018
  • Niet online

edsandje

Geen vragen via pm

DrivinUCrazy schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 18:18:
Warmteservice.

Is er een bijzondere reden om ze te vervangen? Het is niet dat radiatoren zo slecht gaan presteren als ze ouder worden. Eventueel eens een likje radiatorverf erover en ze kunnen er weer tegenaan. (Tenzij het verwarmingsconcept wijzigt natuurlijk)

[Edit]Als ik je andere topics en vragen bekijk, ga je ze vast niet zelf installeren. Mijn eerste aanknopingspunt zou dan de verwarmingsinstallateur zijn die het werk komt uitvoeren.

Maar als je toch alles gaat wegwerken en infrezen, ga dan in een keer voor vloerverwarming... Mijn mening tenminste.
De mijne ook, (voor vloerverwarming gaan) in een vorig topic vraag je ook wat iets kost maar komt niet met de gevraagde informatie.
Beetje meer input zou een beter antwoord op je vragen geven.

Please state the nature of the technical emergency

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:48

prein2

Monument verduurzamen is leuk

Cvtotaal.nl

Marktplaats.nl

Klassiekeouderwetsegietijzerenverwaming.nl

Vethippedesognvwrwarming.nl

Ok, alleen de eerste is serieus. Maar wat wil je en waarom, dat zou helpen. En toch kon ik het niet laten om te antwoorden...

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
EKorvemaker schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 20:38:
@tweakduke Ik heb genoeg gevonden. Ik vroeg echter om advies van mede tweakers. Je suggereert dat ik geen eigen inzet toon. Bijzonder wel.
Nee je toont inderdaad geen inzet, je vorige topic idem dito. Zo gaan we hier niet verder en gaat dit topic net als je vorige op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.