Nadat ik mijn pc in elkaar heb gezet, wilde ik testen of hij het deed door hem aan te zetten. Het duurde heel lang voordat ik iets zag (30 seconden) en toen verscheen de bios van Gigabyte. Daarna sloot ik mijn muis aan om mijn pc te configureren alleen dat gaat niet zo goed.
Wanneer ik mijn muis aansluit, reageert deze alleen voor voor de eerste 2-3 seconden en dan doet de muis niks meer. Als ik de muis op een andere usb-poort aansluit, gebeurt er hetzelfde. Muis reageert voor een paar seconden en daarna niks meer. Heb ook een usb-poort achterin geprobeerd.
Weet iemand wat hier gaande is? Is er misschien iets defect? Ik hoor wel ff'tjes aparte piepgeluiden wanneer ik de pc uitschakel. Mijn muis werkt prima op de laptop.
Wanneer ik mijn muis aansluit, reageert deze alleen voor voor de eerste 2-3 seconden en dan doet de muis niks meer. Als ik de muis op een andere usb-poort aansluit, gebeurt er hetzelfde. Muis reageert voor een paar seconden en daarna niks meer. Heb ook een usb-poort achterin geprobeerd.
Weet iemand wat hier gaande is? Is er misschien iets defect? Ik hoor wel ff'tjes aparte piepgeluiden wanneer ik de pc uitschakel. Mijn muis werkt prima op de laptop.
- pricewatch: Fractal Design Focus G Grijs
- pricewatch: Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0)
- pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed
- pricewatch: Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X
- pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
- pricewatch: Fractal Design ION+ 560W Platinum
- pricewatch: Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16