Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
U moet begrijpen dat een topic op Tweakers aanmaken niet voor uzelf doet, maar voor een ieder die ook tegen dit probleem aanloopt. Er wordt dus verwacht dat dit zo uitgebreid mogelijk in de startpost komt te staan.
Dus;
- gebruikte hardware
- gebruikte software
- moment van probleem
- wat heeft u zelf gedaan om het op te lossen?
Alvast bedankt namens probleem-oplossend tweakers
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
YouTube: 🇬🇧 Detailed review of Kllisre X99 D8 LGA 2011-3 | CPU Overclocking |...
Het probleem is dat ik na de standard bios riedel verder niets kan zijn…..
Normaal zie je een toetsenbord voorbij komen en andere dingen voordat hij helemaal opstart.
Ik zie nu niets en wil een raidkaart configureren...maar dan moet ik wel eerst het bios van die kaart zien en benaderen. Dit lukt niet….ik weet ook niet hoe ik dit aan moet zetten in het bios van het moederbord.
Nu is het ding te flashen met een normaler bios van een alternatief zoals in de youtoep video staat…..nu wil fpte64 zijn werk niet doen….
ik heb de 32,64 bits versie geprobeerd en ook de dos versie vanuit een dos bootable usb….in alle gevallen krijg ik "could not run on the current platform"
Nu is het enige verschil met de video op YouTube dat ik versie 11x heb en die gast versie 9x gebruikt.
heeft iemand hier ervaring mee en heeft iemand versie 9 nog...ik kan hem nergens meer downloaden.
JingSha x99
[ Voor 28% gewijzigd door keur0000 op 18-08-2020 12:25 ]
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Helemaal correct,keur0000 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:24:
Zelfde topic, zelfde poster - 13 augustus
JingSha x99
Die opmerking wordt gemaakt omdat het niet de bedoeling is als je ene topic niet is gesloten of afgerond weer een nieuwe te maken met hetzelfde onderwerp in principe
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Oude versie werkt naar behoren.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Geen eigen inzet (voorzover we kunnen lezen)
Topic als discussie ipv vraag geopend
Oplossing benoemd zonder specifieke versies
Hier heeft niemand wat aan. Van iemand die ruim 19 jaar op dit forum rondloopt verwachten we beter. Dicht.
Misschien nuttig om weer eens de basics te lezen:
Een goede topicstart: De Quickstart
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()