Beste lezer,
/f/image/AbUpYwfOoco3jXHNVgbPrCpH.png?f=fotoalbum_large)
Sinds een aantal weken/maanden heb ik het probleem dat mijn laptop met regelmaat disconnect met het internet of even geen verbinding meer heeft. Dit is heel irritant. Al het één en ander opgezocht om te kijken of ik zelf een oplossing voor het probleem kan vinden. Maar dit is tot op heden nog niet gelukt.
Om welke hardware gaat het?
- Asus FX505GE-BQ149T
- Intel Core I7 8750H
- 16GB RAM DDR4
- 256GB SSD, 1TB HDD
- GTX 1050ti (mobile)
- Intel Wireless AC-9462
Wat heb ik zelf geprobeerd:
- Raadplegen van Google
- Verse Windows installaties met zowel versie 1909 als versie 2004
- Driver updaten via Asus
- Driver updaten via Intel
- Netwerkreset (in Windows, maar ook het hele netwerk)
- Logboeken bestudeerd:
In de logboeken zijn de problemen terug te vinden.
- NDIS (foutcode: 10400): Het opnieuw instellen van netwerkinterface Intel(R) Wireless-AC 9462 #2 is gestart. Tijdens het opnieuw instellen van de hardware wordt de netwerkverbinding heel even onderbroken. Reden: The network driver requested that it be reset. Deze netwerkinterface is 2 keer opnieuw ingesteld sinds deze voor het laatst is geïnitialiseerd.
- Netwtw08 (5002): Intel(R) Wireless-AC 9462 #2: heeft vastgesteld dat de netwerkadapter niet goed werkt.
- Netwtw08 (5007): TX/CMD timeout (TfdQueue hanged)
- Netwtw08 (5005): Intel(R) Wireless-AC 9462 #2: er is een interne fout opgetreden.
Is er iemand die dit herkent of een hulpmiddel heeft om dichter bij de oplossing te komen?
Dan hoor ik dat graag
.
Alvast hartelijk dank voor het lezen van dit bericht!
Met vriendelijke groet,
/f/image/AbUpYwfOoco3jXHNVgbPrCpH.png?f=fotoalbum_large)
Sinds een aantal weken/maanden heb ik het probleem dat mijn laptop met regelmaat disconnect met het internet of even geen verbinding meer heeft. Dit is heel irritant. Al het één en ander opgezocht om te kijken of ik zelf een oplossing voor het probleem kan vinden. Maar dit is tot op heden nog niet gelukt.
Om welke hardware gaat het?
- Asus FX505GE-BQ149T
- Intel Core I7 8750H
- 16GB RAM DDR4
- 256GB SSD, 1TB HDD
- GTX 1050ti (mobile)
- Intel Wireless AC-9462
Wat heb ik zelf geprobeerd:
- Raadplegen van Google
- Verse Windows installaties met zowel versie 1909 als versie 2004
- Driver updaten via Asus
- Driver updaten via Intel
- Netwerkreset (in Windows, maar ook het hele netwerk)
- Logboeken bestudeerd:
In de logboeken zijn de problemen terug te vinden.
- NDIS (foutcode: 10400): Het opnieuw instellen van netwerkinterface Intel(R) Wireless-AC 9462 #2 is gestart. Tijdens het opnieuw instellen van de hardware wordt de netwerkverbinding heel even onderbroken. Reden: The network driver requested that it be reset. Deze netwerkinterface is 2 keer opnieuw ingesteld sinds deze voor het laatst is geïnitialiseerd.
- Netwtw08 (5002): Intel(R) Wireless-AC 9462 #2: heeft vastgesteld dat de netwerkadapter niet goed werkt.
- Netwtw08 (5007): TX/CMD timeout (TfdQueue hanged)
- Netwtw08 (5005): Intel(R) Wireless-AC 9462 #2: er is een interne fout opgetreden.
Is er iemand die dit herkent of een hulpmiddel heeft om dichter bij de oplossing te komen?
Dan hoor ik dat graag
Alvast hartelijk dank voor het lezen van dit bericht!
Met vriendelijke groet,