Gisteravond was ik een paar plaatjes aan het draaien op mijn Pioneer DJ-controller via Rekordbox. Ik bewoog mijn laptopscherm lichtelijk en plots crashte Rekordbox en viel mijn scherm uit. Nadat ik een harde reset had gedaan startte het scherm niet meer op (de laptop zelf startte nog wel op), en besloot ik mijn externe scherm aan te sluiten en Rekordbox te updaten. Werkte helaas allemaal niet, en heb het toen maar even gelaten voor wat het was.
Vandaag geprobeerd mijn display kabel te verwijderen en opnieuw in te pluggen en een BIOS update uit te voeren, helaas tot nu toe zonder resultaat. Op dit moment lukt het mij alleen om via mijn externe scherm te werken. Wie o wie heeft de gouden tip om mijn laptopscherm weer aan de praat te krijgen?
Laptop: HP Zbook studio G3
Vandaag geprobeerd mijn display kabel te verwijderen en opnieuw in te pluggen en een BIOS update uit te voeren, helaas tot nu toe zonder resultaat. Op dit moment lukt het mij alleen om via mijn externe scherm te werken. Wie o wie heeft de gouden tip om mijn laptopscherm weer aan de praat te krijgen?
Laptop: HP Zbook studio G3