Hallo allemaal,
Aangezien ik een gaming pc wil voor niet al te veel geld ben ik maar gaan kijken voor een tweedehands pc. Nu heb ik niet heel veel verstand van computers en weet ik niet of het verstandig is om een tweedehands pc te kopen.
Ik heb nu een pc gevonden die deze specificaties heeft:
◾ Processor: AMD Ryzen 2600 3,4-3,9Ghz Six Core.
◾ Geheugen: 12GB DDR4 Dual channel [@2666Mhz]
◾ Videokaart: Sapphire RX570 4GB Overclocked.
◾ SSD: 240GB Samsung SSD + 1000GB extra opslag.
◾ Behuizing: Sharkoon S1000 met USB3.0 + audio.
◾ Voeding: Gigabyte B500 500Watt 80+ Stil en betrouwbaar.
◾ Aansluitingen: HDMI, DVI, DP, USB, audio + netwerk.
◾ Software: Windows 10 Home 64Bit, Office + virusscanner.
vraagprijs: 475 euro
Is dit een goed samengestelde PC om bijvoorbeeld warzone op medium/high settings te spelen en bijvoorbeeld spellen als planet coaster en total war saga: Troy op te kunnen spelen op redelijke settings?
Mijn budget is maximaal 500 euro, maar liever zit ik daar nog wel een stuk onder natuurlijk.
Ik hoor graag van jullie wat het advies is voor mij in mijn aankoop van een Gaming PC.
Super bedankt alvast!
Aangezien ik een gaming pc wil voor niet al te veel geld ben ik maar gaan kijken voor een tweedehands pc. Nu heb ik niet heel veel verstand van computers en weet ik niet of het verstandig is om een tweedehands pc te kopen.
Ik heb nu een pc gevonden die deze specificaties heeft:
◾ Processor: AMD Ryzen 2600 3,4-3,9Ghz Six Core.
◾ Geheugen: 12GB DDR4 Dual channel [@2666Mhz]
◾ Videokaart: Sapphire RX570 4GB Overclocked.
◾ SSD: 240GB Samsung SSD + 1000GB extra opslag.
◾ Behuizing: Sharkoon S1000 met USB3.0 + audio.
◾ Voeding: Gigabyte B500 500Watt 80+ Stil en betrouwbaar.
◾ Aansluitingen: HDMI, DVI, DP, USB, audio + netwerk.
◾ Software: Windows 10 Home 64Bit, Office + virusscanner.
vraagprijs: 475 euro
Is dit een goed samengestelde PC om bijvoorbeeld warzone op medium/high settings te spelen en bijvoorbeeld spellen als planet coaster en total war saga: Troy op te kunnen spelen op redelijke settings?
Mijn budget is maximaal 500 euro, maar liever zit ik daar nog wel een stuk onder natuurlijk.
Ik hoor graag van jullie wat het advies is voor mij in mijn aankoop van een Gaming PC.
Super bedankt alvast!