Hallo allemaal,
Sinds 2012 ben ik in het bezit geweest van meerdere MacBook Pro's maar wil mijn game hobby meer gaan uitbreiden en mijn huidige MacBook Pro voldoet niet aan mijn eisen. Nu ben ik opzoek gegaan naar een desktop en kwam het volgende tegen:
/f/image/LaGBoRBSlwz4CtQlJUJAkRM7.png?f=fotoalbum_large)
Mijn excuses als dit niet mag, ik voeg uiteraard ook een price-watch toe maar daar kan ik niet alle/de juiste componenten in vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, denk aan Runescape, GTA 5 (En 6 in de toekomst), Farming Simulator, Red Dead Redemption 2. Verder nog geen idee, maar zal uiteraard meer worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat ik met en budget van 2000 - 2500 erg in de goede richting zit wat ik wil.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb een LG Beeldscherm, Logitech muis/toetsenbord. Deze zijn simpel aan te sluiten met USB/bluetooth.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik met bovenstaande componenten meer dan voldoende heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Erg fan van Ryzen 9, verder heb ik weinig voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet razendsnel zijn, geen lagg. 4K is fantastisch voor de toekomst maar op dit moment nog niet nodig. Wil wel graag de mogelijkheid met mijn nieuwe PC.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop een beetje een inzicht te krijgen in bovenstaande PC, of de prijs juist is en voldoet aan de games die ik wil gaan spelen.
Hierbij de price-watch zoals in bovenstaande PC benoemend;
Uiteraard ga ik de SSD uitbreiden en zal de prijs iets omhoog gaan. Ook zit hier nog geen windows 10 bij in.
Dit is mijn eerste topic, dus als ik wat verkeerds heb gedaan hoor ik het uiteraard graag.
Met vriendelijke groeten,
Jochem
Sinds 2012 ben ik in het bezit geweest van meerdere MacBook Pro's maar wil mijn game hobby meer gaan uitbreiden en mijn huidige MacBook Pro voldoet niet aan mijn eisen. Nu ben ik opzoek gegaan naar een desktop en kwam het volgende tegen:
/f/image/LaGBoRBSlwz4CtQlJUJAkRM7.png?f=fotoalbum_large)
Mijn excuses als dit niet mag, ik voeg uiteraard ook een price-watch toe maar daar kan ik niet alle/de juiste componenten in vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, denk aan Runescape, GTA 5 (En 6 in de toekomst), Farming Simulator, Red Dead Redemption 2. Verder nog geen idee, maar zal uiteraard meer worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat ik met en budget van 2000 - 2500 erg in de goede richting zit wat ik wil.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb een LG Beeldscherm, Logitech muis/toetsenbord. Deze zijn simpel aan te sluiten met USB/bluetooth.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik met bovenstaande componenten meer dan voldoende heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Erg fan van Ryzen 9, verder heb ik weinig voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet razendsnel zijn, geen lagg. 4K is fantastisch voor de toekomst maar op dit moment nog niet nodig. Wil wel graag de mogelijkheid met mijn nieuwe PC.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop een beetje een inzicht te krijgen in bovenstaande PC, of de prijs juist is en voldoet aan de games die ik wil gaan spelen.
Hierbij de price-watch zoals in bovenstaande PC benoemend;
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 428,- | € 428,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 2080 Super iChill Black | € 868,01 | € 868,01 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 83,99 | € 83,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 108,38 | € 108,38 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 700W | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 1TB | € 98,13 | € 98,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.844,46 | ||
Uiteraard ga ik de SSD uitbreiden en zal de prijs iets omhoog gaan. Ook zit hier nog geen windows 10 bij in.
Dit is mijn eerste topic, dus als ik wat verkeerds heb gedaan hoor ik het uiteraard graag.
Met vriendelijke groeten,
Jochem