Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Hoi,

Ik wou even wat vragen m.b.t. verschillende randapparatuur op de markt.

Wat zijn dit voor gestoorde prijzen? Ik heb een Razer Lancehead en 2 kapotte Corsair K70 Lux toetsenborden, maar ik moet nu dus een oude Steelseries 7G gebruiken.

Als ik kijk op Tweakers, of waar dan ook, voor een Corsair K70 Lux, die kost opeens 148 euro ofzoiets, en een Razer Lancehead Tournament Edition kost 98 euro. Dit is totaal gestoord, die muis is een model van 4 jaar oud?

Dit ruikt naar een opschaling van alle producten, zelfs op eBay. Vindt je ze niet. De Corsair K70 Lux was 7 maanden geleden nog te koop voor € 65? Echt een perfect toetsenbord moet ik zeggen, maar van € 65 naar 148 in 7 maanden tijd? Die ga ik dus niet kopen.

Hoe kan dit en waarom? Er zijn geeneens "instapmodellen meer" Ik hoef bijvoorbeeld al die RGB grappen enzo niet, ze hebben de prijzen gewoon opgeschaald. Mijn Lancehead tournament Edition begint ook heel langzaam uit te dragen, en die Steelseries 7g begint na 10 jaar te piepen en kraken + 1 toets werkt niet.

Dat wordt nog een dure grap, voor een kwaliteit toetsenbordje en een kwaliteitsmuis 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 17-08-2020 06:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht even beter kijken? Want als je in Pricewatch bij de prijsontwikkeling kijkt, zie je dat dat toetsenbord altijd al rond de 125-140 euro zat. En de muis rond de 90 euro. Van beide zijn amper nog aanbieders, dus veel (prijs)concurrentie zal er daarom nu niet zijn.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
De Corsair K70 Lux? € 150 ? Ik heb er 2 gekocht in afgelopen 2 jaar, en ik betaalde de helft van dat bedrag (ongeveer), misschien iets meer. Ze zijn uit de productie gehaald blijkbaar. Echt een top toetsenbord, pure kwaliteit (helaas ben ik wat slordig geweest en is er vloeistof tussen de toetsen gekomen (tot 2 x toe), kan ik dus helemaal niks meer mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:47
Dat spul is EOL en dan krijg je vaak van die rare prijzen. Er zit niets anders op dan vervangers te zoeken die aan je wensen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:24

Kheos

FP ProMod
Dus... Wat is jouw vraag precies?
Of wil je gewoon wat ranten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wel, ja deels wel een beetje ranten ja.

Het wordt toch steeds gekker, voor een gamer om nog mee te doen met dit soort producten. Grafische kaarten die steeds fors duurder worden en nauwelijks beter presteren.

Ik weet niet zo 1,2, 3 een kwaliteitstoetsenbord als de Steelseries 7G of de Corsair K70 Lux die betaalbaar zijn, en zo'n Razer Lancehead is ook wat aan de belachelijk dure kant. Dit zijn topproducten, waarom halen ze die uit de productie? Moet toch goed verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Misschien iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03

br00ky

Moderator Harde Waren
Open maar even een fatsoenlijk aankoopadvies topic dan in Componenten Aankoopadvies met je wensen en eisen. Een topic starten met een rant is namelijk nooit een basis voor een topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.