Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
pfff, check your local bart-smit/speelboom/intertoys. 
V&D/dixons verkopen ze ook.
V&D/dixons verkopen ze ook.
hier bij ons ligt-ie gewoon in de Dixons 
[edit]
laat maar ik zag die onderste regel niet
misschien kun je op elcheapo.nl kijken, kun je jezelf misschien ook nog wel een tientje besparen
wat is er nou eigenlijk zo cool aan een GBA wat je niet kan hebben op de GB classic?
't enige leuke spel is tetris, en dat hoef ik toch niet in kleur
[edit]
laat maar ik zag die onderste regel niet
misschien kun je op elcheapo.nl kijken, kun je jezelf misschien ook nog wel een tientje besparen
wat is er nou eigenlijk zo cool aan een GBA wat je niet kan hebben op de GB classic?
't enige leuke spel is tetris, en dat hoef ik toch niet in kleur
Ik heb zo'n beetje ieder Bart smit, Dixons, FRS, Toys-R-us etc in de omgeving gehad en nergens ligt er eentje <zucht>
Ik mot-en-zal in Italie Raymannen o.i.d.
Ik mot-en-zal in Italie Raymannen o.i.d.
Hmm, bij ons hier hebben ze hem zelf bij bart-smit en dixons!
Maar ik ga em toch niet kopen...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
freerecordshop online zaak zou ook binnen 2 werkdagen moeten kunnen leveren, toch? misschien moet je daar ook ff kijken.
Ik had er d2:LOD besteld, en kwam pas na 4 weken aan, maar als 't neit op tijd is kunnen ze het altijd terug sturen
Ik had er d2:LOD besteld, en kwam pas na 4 weken aan, maar als 't neit op tijd is kunnen ze het altijd terug sturen
Waar is hier ?Op donderdag 09 augustus 2001 11:30 schreef Copyman het volgende:
Hmm, bij ons hier hebben ze hem zelf bij bart-smit en dixons!Maar ik ga em toch niet kopen...
Welke categorie gebruik je dan bij el cheapo ? Geen software, cons. elektronica of hardware i.i.g want dan vind je niets.Op donderdag 09 augustus 2001 11:26 schreef frim het volgende:
Verwijderd
hier in den bosch zijn ze te koop bij zowel Bart Smit als Free Record Shop en Dixons....
anders probeer het inderdaad eens via een online service
anders probeer het inderdaad eens via een online service
ja, daarom zei ik ook "misschien". soms vind ik daar de raarste dingen die je nergens anders vind, en soms krijg je 0 finds bij de normaalste dingen.
OP www.freecordshop.nl kun je de gameboy advance in 2 dagen krijgen staat er. kun je op gokken.
Moe tje wel ff kijken of ze jouw kleur hebben, want het verschilt per kleur hoe lang de levertijd is.
OP www.freecordshop.nl kun je de gameboy advance in 2 dagen krijgen staat er. kun je op gokken.
Moe tje wel ff kijken of ze jouw kleur hebben, want het verschilt per kleur hoe lang de levertijd is.
Als je toch op vakantie gaat dan zou ik hem toch maar in de Tax Free Shop kopen...
daar is ie net goedkoper...
hetzelfde met de spelletjes,... die zijn daar gloof ik 30 piek minder...maar toen ik er 1 kocht was het enige leuke spel Mario Advance 2...
hetzelfde met de spelletjes,... die zijn daar gloof ik 30 piek minder...maar toen ik er 1 kocht was het enige leuke spel Mario Advance 2...
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Goed idee maar geen optie als je met de auto naar Italie gaatOp donderdag 09 augustus 2001 11:39 schreef eGo2K het volgende:
Als je toch op vakantie gaat dan zou ik hem toch maar in de Tax Free Shop kopen...
Been there, done thatOp donderdag 09 augustus 2001 11:38 schreef frim het volgende:
eej in BoZ,Op donderdag 09 augustus 2001 11:46 schreef Rincewind het volgende:
[..]
Been there, done thatMaar dat blijft een gok. Ik zit nu in Bergen op Zoom dus laat ik daar vandaag maar effe gaan speuren...
daar lagen ze van't weekend nog in de dixons. bij de FRS niet meer geloof ik, alleen nog spellen. en accesoires.
misschien hebben ze um nog bij de V&D?
ben ik vorige week nog geweest en daar klag er nog een in de vitrine.
succes, en veel plezier op vakantie dan.,
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Ik heb hem bij de Neckerman besteld, en hij was binnen 2 dagen binnen, misschien is dat een optie
Nope. Ook niet meer in BoZOp donderdag 09 augustus 2001 11:58 schreef koornee het volgende:
[..]
eej in BoZ,
daar lagen ze van't weekend nog in de dixons. bij de FRS niet meer geloof ik, alleen nog spellen. en accesoires.
Hmmm. Ik kan ze allicht bellen om te kijken of ze idd binnen 2 dagen kunnen leveren. De Wehkamp was al minimaal een week.... We keep on searchin'Op donderdag 09 augustus 2001 17:25 schreef Yoshida het volgende:
Ik heb hem bij de Neckerman besteld, en hij was binnen 2 dagen binnen, misschien is dat een optie
Pagina: 1