Bij het aansluiten van het nieuwe netwerk krijg ik geen signaal over het netwerk. Ik maak gebruik van de 568B zoals op het switch paneel en de keystone staat aangegeven. Aan het uiteinde van iedere kabel zit een keystone. De aansluiting ziet er als volgt uit:
:strip_exif()/f/image/KYMlcyJc2kjmakIP23Qwe3Gy.jpg?f=fotoalbum_large)
De middelste codering gebruik ik. Alle kabels gaan naar de meter kast. Daar hangt een switch paneel. De aansluiting ziet er daar als volgt uit:
:strip_exif()/f/image/CGJ1OJRB9KM1NyQ0VV4crI0n.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik alles doormeet dan brand alleen het tweede lampje op de tester. Dit is bij alle kabels het geval. Een van de kabels heb ik vervangen door een normaal RJ45 kopje. Als ik die patch met de standaard 568B code, dan werkt het wel. Iemand enig idee waarom de combinatie keystone en switch panel niet werkt?
:strip_exif()/f/image/KYMlcyJc2kjmakIP23Qwe3Gy.jpg?f=fotoalbum_large)
De middelste codering gebruik ik. Alle kabels gaan naar de meter kast. Daar hangt een switch paneel. De aansluiting ziet er daar als volgt uit:
:strip_exif()/f/image/CGJ1OJRB9KM1NyQ0VV4crI0n.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik alles doormeet dan brand alleen het tweede lampje op de tester. Dit is bij alle kabels het geval. Een van de kabels heb ik vervangen door een normaal RJ45 kopje. Als ik die patch met de standaard 568B code, dan werkt het wel. Iemand enig idee waarom de combinatie keystone en switch panel niet werkt?
http://www.xbmcfreak.nl/