Beste mede-tweakers,
Helaas moet ik mijn trouwe Samsung S7 na 3j gaan verkopen omdat mijn werkgever's security beleid eist dat het toestel up to date is. Daarom ben ik nu naar een iPhone aan het kijken owv goede updates en goede restwaarde (denk/hoop ik toch).
Ik twijfel tussen de volgende toestellen:
- iPhone XS 64Gb: nieuw bij Telenet € 599
- iPhone XS Max 64Gb: nieuw bij Telenet € 729 of Refurbished met 2j garantie (Fixjeiphone.nl) € 679
- iPhone 11: nieuw bij Telenet €699
Ofwel wacht ik op de iPhone 12 (geen idee van prijzen)
Wat raden jullie aan?
Ik dacht om de XS Max te kopen omdat deze het meeste in waarde is gedaald op dit ogenblik. Als ik dan over 1-2j een iPhone 12 wil kopen, dan vermoed ik dat mijn verlies heel beperkt zal zijn.
Alvast bedankt voor jullie deskundig advies.
Groeten,
Fabio
PS: ik ben een jarenlange Android gebruiker geweest, maar sta open voor iOS.
Helaas moet ik mijn trouwe Samsung S7 na 3j gaan verkopen omdat mijn werkgever's security beleid eist dat het toestel up to date is. Daarom ben ik nu naar een iPhone aan het kijken owv goede updates en goede restwaarde (denk/hoop ik toch).
Ik twijfel tussen de volgende toestellen:
- iPhone XS 64Gb: nieuw bij Telenet € 599
- iPhone XS Max 64Gb: nieuw bij Telenet € 729 of Refurbished met 2j garantie (Fixjeiphone.nl) € 679
- iPhone 11: nieuw bij Telenet €699
Ofwel wacht ik op de iPhone 12 (geen idee van prijzen)
Wat raden jullie aan?
Ik dacht om de XS Max te kopen omdat deze het meeste in waarde is gedaald op dit ogenblik. Als ik dan over 1-2j een iPhone 12 wil kopen, dan vermoed ik dat mijn verlies heel beperkt zal zijn.
Alvast bedankt voor jullie deskundig advies.
Groeten,
Fabio
PS: ik ben een jarenlange Android gebruiker geweest, maar sta open voor iOS.