Hoi, ik heb een nieuwe 2e monitor besteld, deze kan een refresh rate aan van 144Hz en een reactiesnelheid van 1 Ms. Nu vraag ik me het volgende af : welke kabel kan ik het beste gebruiken, daar ik geen DisplayPort aansluiting heb op mijn desktop, wel 2 HDMI aansluitingen. Een gewone HDMI - HDMI kabel of een DisplayPort naar HDMI kabel. De monitor heeft DP 1.2. Eventueel een verloopstekker om een DisplayPort kabel naar HDMI te brengen en dan de PC in. Mogelijk is HDMI - HDMI net zo goed in mijn geval omdat ik er niet mee game en het puur gebruik om TV te kijken via Ziggo GO.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows10 64 bits, Intel HD Graphics 4600. Monitor AOC 24G2U. Ik game er niet mee maar gebruik hem meer voor TV kijken, ik wil geen na-ijlen look met snelle balsporten. Monitor is gunstig geprijsd en ik heb goede ervaringen met een IIyama monitor, ook met 144Hz op 1920 x 1080 met een reactiesnelheid van 1 Ms. Die is helaas niet meer te krijgen.
Groet,
Johan
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows10 64 bits, Intel HD Graphics 4600. Monitor AOC 24G2U. Ik game er niet mee maar gebruik hem meer voor TV kijken, ik wil geen na-ijlen look met snelle balsporten. Monitor is gunstig geprijsd en ik heb goede ervaringen met een IIyama monitor, ook met 144Hz op 1920 x 1080 met een reactiesnelheid van 1 Ms. Die is helaas niet meer te krijgen.
Groet,
Johan