Het stond eigenlijk pas op de planning om over een paar jaar de surround van de slaapkamer naar beneden te halen, maar aangezien we van de week door onze bank zijn gezakt en we de indeling toch al wilde veranderen hebben we dat meteen goed gedaan en alles opnieuw ingericht beneden.
Nu is er ook de acceptatie van de vrouw des huizes dat er een surround beneden mag staan en is er ruimte voor. De oude set blijft boven.
Ik zat met de volgende opstelling in mijn hoofd:
Nieuw
1x Klipsch RP-504C center of Dali Oberon Vokal center
2x Klipsch R-620F fronts of Dali Oberon 7 fronts
2x BK P12 - 300SB-PR
Hergebruik
2x Jamo surround van de oude set
1x Pioneer VSX932 van de oude set
1x LG OLED 55inch C8 van de slaapkamer
1x Playstation 4 Pro
1x Nvidia Shield
1x Nintendo Switch
Ik ben de afgelopen weken met @Jag bezig geweest om de subwoofer op de slaapkamer zo optimaal mogelijk te laten klinken in combinatie met DSP en dit heeft mij doen beseffen dat voor beneden twee subs wel een must zijn.
Hierbij nog wat foto's te illustratie. Ik denk wel dat ik de zuilen beter aan de buitenkant kan zetten en de subs aan de binnenkant. De subs kan ik helaas niet echt op een andere plek kwijt. Kan wel, maar mag niet van de vrouw
de tape die je ziet zijn de afmetingen van de SVS sub en Klipsch zuilen.
- TV meubel gaat nog vervangen worden door iets wat er tussenpast, is ongeveer, 1.20M. De tv gaat aan de muur hangen.
- Oppervlakte van de woonkamer samen met de open keuken is 40m2.
- De set zal 70% van de tijd worden gebruikt voor series en films. De rest muziek.
Budget is ongeveer €2300,-. Tweedehands is een optie.
:strip_exif()/f/image/eIctVvqJLe2piNoYHRdRWSgf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y5U3sFxpjncbNsEXRZDnlJcJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gTyCVHV5aPvBvVhBs1ld55vw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6Yx3ANwMIWKDprAO5AFEJDw2.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat dit in zijn algemeenheid een beetje klinken of wat zijn de alternatieven? En krijg ik/met hulp de subs goed ingeregeld in combinatie met DSP ondanks dat ik ze niet kwijt kan op een andere plek?
Nu is er ook de acceptatie van de vrouw des huizes dat er een surround beneden mag staan en is er ruimte voor. De oude set blijft boven.
Ik zat met de volgende opstelling in mijn hoofd:
Nieuw
1x Klipsch RP-504C center of Dali Oberon Vokal center
2x Klipsch R-620F fronts of Dali Oberon 7 fronts
2x BK P12 - 300SB-PR
Hergebruik
2x Jamo surround van de oude set
1x Pioneer VSX932 van de oude set
1x LG OLED 55inch C8 van de slaapkamer
1x Playstation 4 Pro
1x Nvidia Shield
1x Nintendo Switch
Ik ben de afgelopen weken met @Jag bezig geweest om de subwoofer op de slaapkamer zo optimaal mogelijk te laten klinken in combinatie met DSP en dit heeft mij doen beseffen dat voor beneden twee subs wel een must zijn.
Hierbij nog wat foto's te illustratie. Ik denk wel dat ik de zuilen beter aan de buitenkant kan zetten en de subs aan de binnenkant. De subs kan ik helaas niet echt op een andere plek kwijt. Kan wel, maar mag niet van de vrouw
- TV meubel gaat nog vervangen worden door iets wat er tussenpast, is ongeveer, 1.20M. De tv gaat aan de muur hangen.
- Oppervlakte van de woonkamer samen met de open keuken is 40m2.
- De set zal 70% van de tijd worden gebruikt voor series en films. De rest muziek.
Budget is ongeveer €2300,-. Tweedehands is een optie.
:strip_exif()/f/image/eIctVvqJLe2piNoYHRdRWSgf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y5U3sFxpjncbNsEXRZDnlJcJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gTyCVHV5aPvBvVhBs1ld55vw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6Yx3ANwMIWKDprAO5AFEJDw2.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat dit in zijn algemeenheid een beetje klinken of wat zijn de alternatieven? En krijg ik/met hulp de subs goed ingeregeld in combinatie met DSP ondanks dat ik ze niet kwijt kan op een andere plek?