Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
Goedendag,

Ben al een tijdje op zoek naar de bypass voor de AWB Airmaster HRD 275. Jammer genoeg ben ik ooit zo stom geweest om geen contact op te nemen met AWB toen zij deze wel nog leverden. Heeft iemand nog zo'n systeem die eventueel niet meer gebruikt wordt?

Kan er misschien een andere bypass op aangesloten worden? Of moet ik kijken voor een compleet nieuw systeem?

Helaas kun je de luchttoevoer niet uitschakelen. Met de warmte van de afgelopen dagen heb ik maar de hele unit uitgeschakeld. Raam van de woonkamer en slaapkamers hebben geen roosters. Ik kan enkel slaapkamer ramen en keukendeur openen.

Alle reacties

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:17

de Peer

under peer review

Kijk misschien eerst even naar het nut van zo'n bypass. Hint : haalt vrijwel niets uit. Als je wilt koelen kun je beter geld in een airco steken.

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
de Peer schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:24:
Kijk misschien eerst even naar het nut van zo'n bypass. Hint : haalt vrijwel niets uit. Als je wilt koelen kun je beter geld in een airco steken.
Op zich wordt het niet extreem warm ofzo. We hebben ook rolluiken, maar zodra de deuren 's nachts dicht gaan dan warmt het snel op.