Toon posts:

Action Replay 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik weet niet zeker of ik hier goed post maar ik doe een gooi...

Ik zit met het volgende probleem ik heb een PS2 met action replay 2 maar nu zou ik graag mijn action replay 2 cd willen backuppen...

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd clone cd en nero maar er is niet een programma wat ook maar die cd wil lezen.

Nu heb ik al het een en ander gelezen en heb opgevangen dat deze cd niet te backuppen is alleen werd er geen reden bij vermeld...

Daarom wil ik nu aan jullie vragen:
- kan de AR2 cd worden gebackupt (nee ik ga ze niet verkopen want zonder cardrige heb je er volgens mij niets aan)

- zo ja, HOE????
- zo nee, :( waarom niet??

Alvast bedankt

Verwijderd

al geprobeert een image van te maken en dan te branden?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 11:14 schreef Webby het volgende:
al geprobeert een image van te maken en dan te branden?
Ja met nero en Clone cd maar ik heb het progje wat je noemde gedowned dus kan het allicht proberen dank u...

Maar denk niet dat het gaat werken als ik eerlijk ben...

wat er gebeurd bij het maken van een image in bv nero is dat hij wil beginnen met lezen en dan opspint... 0% lezen aan blijft geven dit (met spinnen en al) ca 20 minuten vol houdt en toen sloeg mijn pc uit... Shit...

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
probeer es de cd in je cd brander te gooien en vanaf daar een image te maken.

Verwijderd

De AR2 is NIET te backuppen. Alleen als je een non-swap modchip zou hebben zoals de toekomstige NEO4, maar die is dus pas vanaf eind augustus te verkrijgen. Het probleem zit hem in het volgende: De blauwe PS2 cd's zijn van te voren geperst met een specifieke fout op de cd die alleen een "cd-perser" kan reproduceren. Om die "foutjes" te skippen heb je een modchip nodig. Weet je gelijk hoe een modchip werkt ;)

Op dit moment heb je een originele AR2 nodig om backups te kunnen booten. Als je CD kapot is kan je hem trouwens wel naar de developer (codejunkies) sturen en krijg je gratis een nieuwe toegestuurd, dus no problemo!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 11:18 schreef Plaguebearer het volgende:
De AR2 is NIET te backuppen. Alleen als je een non-swap modchip zou hebben zoals de toekomstige NEO4, maar die is dus pas vanaf eind augustus te verkrijgen. Het probleem zit hem in het volgende: De blauwe PS2 cd's zijn van te voren geperst met een specifieke fout op de cd die alleen een "cd-perser" kan reproduceren. Om die "foutjes" te skippen heb je een modchip nodig. Weet je gelijk hoe een modchip werkt ;)

Op dit moment heb je een originele AR2 nodig om backups te kunnen booten. Als je CD kapot is kan je hem trouwens wel naar de developer (codejunkies) sturen en krijg je gratis een nieuwe toegestuurd, dus no problemo!
Ah ik had hier al wat over gelezen maar dat was niet zo duidelijk als het verhaal van jou... Vriendelijk bedankt dat je deze uitleg hebt gegeven... Jammer dat het niet te backuppen is maar mocht hij stuk gaan stuur ik hem dus gewoon op...

Bedankt het is weer een stuk duidelijker geworden... *D

edit
De rest ook bedankt voor de moeite
/edit

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
dat opsturen, kun je dat ook met PC CD'tjes zoals diablo II? :)
dan krijgt blizzard binnen kort nog wel een heel groot pakketje van mij
Pagina: 1