GeForce 3 verkoopcijfers

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:40

Armada

-Wat wil je weten?-

Topicstarter
Hi ppl,

Ik lees hier wat posten over de GeForce 3 en ik vroeg me af hoeveel mensen die hier op het board rondhuppelen nu echt zo'n ding gekocht hebben. (Ik vond nl. mijn Diamond Monster 3D II 12 MB voor 750,- indertijd al priezig).

Vinden de meeste het niet zonde om naar een meer dan 1k kostend monster te gaan, terwijl een prijsverlaging waarschijnlijk net om de hoek ligt met de aankomende Radeon 2?

Is er ook ergens een site die verkoopcijfers laat zien (tov andere videokaarten)? Of is dit een zwaarbewaakt geheim? Of hebben we ergens op Tweakers daar een poll over gehad?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

Volgens mij hebben al heel wat mensen een GF3, ik heb er in ieder geval het geld niet voor over. Mijn Asus v7700 werkt perfect, zowel in spellen als in Windhoos. Voor die 600 piek koop ik liever wat anders; bijvoorbeeld een RC karretje :)

Verwijderd

Ik zit er over te denken om.. nee ik ga zeer binnenkort ook een GF3 halen..

waarom? op dit moment heb ik een GF2 MX, leuk kaartje hoor, maar komt nog van m'n vorige comp. en in die comp had ik alleen een PCI slot.. :(

dus wat ik ga winnen? ten eerste snelheid van PCI naar AGP..

ten tweede GF2 MX naar GF3, 'k bedoel, heb je al wat benchmarks gezien? de enige op dit moment die nog een beetje bij kan blijven van de GF2'en is de ULTRA..

MAAR..

ik ben een die-hard gamer.. en ik ben het nu meer dan ZAT om games te spelen op resoluties van 800x600, dus vind ik het volledig waard om een GF3 te halen..

Gainward Geforce 3.. rond de 950 piek.. vind ik niet gek.. rib uit m'n lijf dat wel.. maar ik kan dan minstens weer een jaartje of anderhalf vooruit..

hoop ik dan maar.. :D

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Topicstarter
Ja, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar (een hele grote dusss):

Heeft iemand verkoopcijfers?! Het zou top-of-the-bill zijn en zeker niet voor iedereen en ik vraag me dan af wat voor (excusez le mot) marktpenetratie zo'n produkt heeft...

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb er dus 1100 piek voor over gehad. Mijn afweging was als volgt:

Ik heb vorige maand een systeem gekocht. Eerst wilde ik een gf2 omdat die niet al te duur zijn vergeleken met de gf3. Later wilde ik dan nog wel de gf3 als upgrade halen. (als hij dus goedkoper zou zijn over een jaatje).

Nou wat zou ik dan kwijt zijn: 400 piek voor gf2 (ff kort door de bocht) en 600 voor een gf3 (mijn schatting van de prijf van de gemm. gf3 over 3/4 jaar) Dus 1000 piek.

Dus, waarom nu niet meteen een gf3 halen? Heb ik dus gedaan en nu ben ik blij.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Die dingen gaan met bosjes over de toonbank.

Waarom geen groot bedrag, voor het belangerijkste in je PC als je van gamen houdt?

Niet op voorraad.

Verwijderd

Yo ppl

Euhm, ik heb aan een verkoper gevraagd die ik goed ken of deze kaarten goed verkopen, en de meeste mensen kopen dus een GeForce 2 mx 32 of64 Mb,
Waarom? Wie is er zo zot om da geld aan een videokaart te betalen? Sorry hoor, maar euhm dan zijde lichtjes op uwen kop gevallen zenne!

En ook, sommige mensen houden nie eens rekening met hun Agp port speed (1x Agp of 2x) das dus traag! En dan hebben ze een P2- 450 ofzo en een 5400 rpm hdd Ata33. Ga je dan zo een kaart kopen?
NOOOOOOOOOOOOOOT! Eerst een fatsoenlijke mb en cpu en geheugen
Ik heb nu nog een Celeron 466 256 SD RAM en een VooDoo 3 16 Mb, ik speel alle spellen in 1024*768 met max detail so.....

I LOVE 3DFX :*

Greetz
FrS
:r nVIdea

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Topicstarter
Edward2 wrote:Waarom geen groot bedrag, voor het belangerijkste in je PC als je van gamen houdt?
De meest voorkomende redenen:
a. niet kunnen betalen
b. mogelijkheden worden niet benut
c. prijs/kwaliteit verhouding off-balance
d. toekomstige rivaliserende produkten
e. rest van het systeem voldoet niet om deze kaart tot zijn recht te laten komen.

Niet per se in deze volgorde, maar toch...

Hoe weet jij dat ze bij bosjes verkocht worden? Heb je een objectieve bron? Of is dat in je omgeving? Of een vriend die bij een winkel werkt en de indruk krijgt dat ze veel verkocht worden? Want vaak zie je ook dat die dat verkondigen om twijfelaars over de streep te trekken toch nog te kopen (aka het er-zijn-nog-meer-gekken-zoals-ik-dus-zo-erg-zal-het-nu-ook-weer-niet-zijn-syndroom).

In ieder geval bedankt voor de reactie!

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik wil wel zo'n kaart maarja
m'n portomonee laat het niet toe :'(

dus ik moet maar ff verder gamen met m'n MXje :'(

Verwijderd

[topic=201276]

Kijk naar die cpu dat bedoel ik net
Fuck een videokaart!

FrS

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
idd... als je een nieuw systeem haalt kan je nog wel een gf3 overwegen. kan wel weer een jaartje mee.

als je al een gf2 [of zelfs 1] hebt vind ik het een beetje on-nuttig. al die kaarten zijn snel genoeg voor de spellen van tegenwoordig.

ik sta altijd vreemd te kijken hoe mensen eerst een MX kopen, dan een GTS, dan een ultra, en nu nog eens voor een gf3 gaan. ik vind dat echt te gek.. ik denk dat ik ongeveer 1x in het jaar mn vidkaart upgrade en ik blijf daar denk ik bij. koop iig het beste wat nu te krijgen is[of iig niet iets uit het low-end segment, je wilt in een maand vaka wat anders] want anders wil je over een paar maand weer wat anders.

ik ben blij met mn v7700 die toen 600,- was. waarom? als ik een MX had gekocht was ik nu zwaar aan het rotzooien met een nieuwe kaart uitzoeken. [ik ken mezelf ook wel langer dan vandaag]

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 11:44 schreef Fr33StYl3R het volgende:
Dat had ik nie zo hard geroepen want van zulke dingen komen alleen maar flamewars van. Het maakt mij nie veel uit maar ik spreek nie voor de rest van de GoT'ers :) (no flame intended btw :) )

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op donderdag 09 augustus 2001 11:44 schreef Fr33StYl3R het volgende:
Ik heb nu nog een Celeron 466 256 SD RAM en een VooDoo 3 16 Mb, ik speel alle spellen in 1024*768 met max detail so.....

I LOVE 3DFX :*
466 met een V3-16 op max. detail? Dan speel je dus geen recente games, Q3 gaat dan zelfs niet echt goed meer. En btw, je zegt ':r nVidia', terwijl 3DFX nou al een behoorlijke tijd door nVidia is overgenomen...

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik spreek regelmatig verkopers van diverse zaken.

Bij IC Solutions waren bv. 50 stuks Leadtek GF3 binnen een paar dagen uitverkocht.

Een hoop mensen die ik ken hebben er 1.

Ik ken ook aardig wat mensen op dit forum die er eentje hebben, ondanks de hoge prijs blijven ze echt niet liggen in de schappen hoor ;)
Ik ben zelf ook begonnen met een P2 350 met V2 SLI (1500 piek).

Niet op voorraad.

Verwijderd

Tis ook altijd hetzelfde...
Al die jankers die niet snappen waarom iemand een GF3 koopt moeten er vooral ook niet een kopen omdat ze de ballen verstand hebben van 3D. Koop dan lekker een Kyro2 of een GF2MX of voor mijn part een Voodoo 1, maar laat niet zogenaamd jouw deskundigheid zeggen dat bij die mensen het licht uit is of wat dan ook.

Als je het niet kunt betalen of het geld niet voor over hebt dan is dat helemaal niet erg met andere kaarten kun je ook prima spellen spelen. Maar dat is geen reden om anderen af te zeiken die menen wel een GF3 nodig te hebben.

Verwijderd

no flamewar intended, gewoon en persoonlijke mening *D

C u all

Volgende week nieuw systeem:
LG 17" FLatron, Duron 800, MSI K7T266 Pro DDR
en 256 DDR RAM Maxtor 40 gb 7200 RPM ATA100 en ik hou me VooDoo 3ken heb geen zin in een dure videokaart, volgende maand koop ik een GeForce 2 GTS PRO (zo een van 10000 BEF) of een mxke van 2500 fr, eerst moet ik mijn nieuw systeem benchen en testen
:9~

• Thc_Nbl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 13:33
Ik heb er een gekocht een Asus 8200 Deluxe,
.. :) had effe geld teveel :)

was er vervanging van een Viper 770 Ultra,

3Dmark 2001: 864 met de tnt2 ultra
3Dmark 2001: 3304 met GF3 :)

kan me mb en processor upgrade weer effe wachten.
>:) wat een performance winst. :) :)

ehhh.. noppes

Verwijderd

466 met een V3-16 op max. detail? Dan speel je dus geen recente games, Q3 gaat dan zelfs niet echt goed meer. En btw, je zegt ':r nVidia', terwijl 3DFX nou al een behoorlijke tijd door nVidia is overgenomen...
[/quote]

Kom kijken dude, je moet gewoon Games leren Tunen, dan heb je resultaat :p en deze tunes zie je nie, maar je merkt het aan de Fps die je krijgt :)

P.S: ik heb in UT 1024*768 alles op High een framerate van 70 dude no kidding 8-)

En dat van nVidea, das nie relevant. 3dfx is zo stom geweest om zelf ganse videokaarten te producen
They will be back >:)

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
[b]
Kom kijken dude, je moet gewoon Games leren Tunen, dan heb je resultaat :p en deze tunes zie je nie, maar je merkt het aan de Fps die je krijgt :)

P.S: ik heb in UT 1024*768 alles op High een framerate van 70 dude no kidding 8-)

En dat van nVidea, das nie relevant. 3dfx is zo stom geweest om zelf ganse videokaarten te producen
They will be back >:)
UT is 3dfx-optimized, dus met 1 bot in een klein level en wat tweaks zal de 70 fps heus wel haalbaar zijn... Maar MaxPayne, Alice, Quake3 en B&W halen dus NOOIT van z'n leven 70 fps op High Detail in 1024x768

En dan heb ik het nog niet over de rekenkracht van een Celeron466.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:21 schreef Undertaker2 het volgende:

[..]

UT is 3dfx-optimized, dus met 1 bot in een klein level en wat tweaks zal de 70 fps heus wel haalbaar zijn... Maar MaxPayne, Alice, Quake3 en B&W halen dus NOOIT van z'n leven 70 fps op High Detail in 1024x768

En dan heb ik het nog niet over de rekenkracht van een Celeron466.
Erm?
CTF-CORET 12 PLAYERS (ik zeg nie BOTS!)
FPH van 65-72
en idd Ut is 3dfx optimized
Quake3A speel ik ook in 1024*768 zonder problemen

....

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Mijn vriendin heeft een Celly300A@450 en ook zij speelt zonder problemen UT en Q3 in 1024*768*16 met haar Voodoo3/3000-16Mb AGP.

Maar dus wel met 16bits rendering en 16bit kleuren.

Ik vind een Voodoo3 een fijne kaart voor een oud systeem.

Ik heb zelf nu een Geforce2GTS@quadro2pro en ben aan het denken om een Geforce3/Kyro3/Radeon2 te nemen als ze onder de f650,- gaan vallen.

• DjMark
  • Laatst online: 22-08 09:58
Ik heb een Asus 7700 Deluxe. Bevalt prima! Een GF3 zou te weinig performance winst geven. En is nog veel te duur!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Fr333XXC moet een beetje rustig aan doen vind ik.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Ik heb de asus v8200 de luxe en iederen kan zeggen wat ze willen maar dat ding is het beste!!!
anti aliasing op 4, elke spel dat ik heb (en dat zijn er veel) op de beste instellingen en boom,, haarscherp beeld, vette framerate..
MAx Payne heb ik op volle kracht lopen en het ziet er echt bruut uit...
Echt de moeite waard om een kleine lening af te sluiten, geloof me.
Als je het op een of andere manier kan betalen, doen, meteen doen.

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:56 schreef Kirpeknots het volgende:

Ik heb zelf nu een Geforce2GTS@quadro2pro en ben aan het denken om een Geforce3/Kyro3/Radeon2 te nemen als ze onder de f650,- gaan vallen.
Dus over een jaar of 3 heb jij een GF3, ik heb dan al een GF5???? >:)

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 11:44
Ik w8 nog ffe op wat meer concurrentie. Heb nu een asus v7100.. kan nu nog aardig meekomen met die paar stomme spelletjes die ik speel..

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Ik heb al een hele tijd een Elsa Gladiac 920, en moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben en het het geld zekers te weten waard vind.

• kamphuis
  • Niet online
Door Joekeltje - donderdag 09 augustus 2001 11:14
--------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij hebben al heel wat mensen een GF3, ik heb er in ieder geval het geld niet voor over. Mijn Asus v7700 werkt perfect, zowel in spellen als in Windhoos. Voor die 600 piek koop ik liever wat anders; bijvoorbeeld een RC karretje
--------------------------------------------------------------------------------

moet dat RC geen AH Karretje zijn? Met exclusief gulden slot.

ik heb er wel een voor 600 piek staan:) ook van de SupeRRRRRR! de boer

Verwijderd

kan een GF3 een radeon verslaan met 2d in 1600x1200??

das eigenlijk het enige wat mij boeit.. dat ik lekker kan gamen is een 2e.. :)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik hoop dat de GF3 ultra snel uitkomt, alleen dan gaat nvidia die prijs verlagen... waar wij in nederland misschien maar weinig van merken met al die heffingen en belastingen en wat nog meer. Het kost hier meestal een derde meer als in het originele land, das gewoon schandalig. Ga ik liever zelf naar amerika om het ding te kopen, spaar je al gauw 300 piek uit. Heeft er iemand een kaartje voor 300 piek? >:)

MechWarrior || Monsters Game

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb nu een Asus V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe en daar zing ik het voorlopig nog wel ff mee uit... kaart gekocht in Okt vorig jaar en op mijn TB900@1Ghz met 256MB PC133 CAS2 (binnenkort ff 256 erbij proppen, memory prijzen zijn helemaal van de zotte) lopen alle games nog gewoon prima in 1024x768x32bit.. FSAA is wellicht beter op een GF3 maar om alleen daarvoor nu 1000,- op tafel te gooien.. neuh.

Maar ik kan me goed voorstellen dat iemand met een 'mindere' videokaart (GF2MX? Voodoo3? Voodoo5? Matrox G200 of G400) wel erg veel voordeel kan behalen met een GF3 upgrade - afhankelijk van de rest van je systeem dan. Maar de stap GF2 GTS -> GF3 vind ik nu nog te klein om zoveel geld neer te gooien.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
als je weinig geld heb en je wilt toch performance = een kyro 2 (of de 3) de oplossing.

Verwijderd

Ik wou eerst een laptop kopen van ongeveer 5000 piek, maar omdat ik omgepraat ben heb ik ondertussen toch maar een desktop besteld en ja TOEN heb ik o.a. ook maar een geforce 3 besteld >:)

Maar ja ik heb nu een comp. met een tnt II, als er een geforce II mx in zat dan zou ik ook geen geforce III hebben besteld ;)

Verwijderd

Geforce 3 en 800Mhz met 575mbtjes aan werkgeheugen in Ut 1600*1200 32 Bit alles op High met 16 Bots.

Wat nou 3Dfx optimized en Ut sucks op Nvidia :?

Ik speel bijna geen Ut maar goed

Verwijderd

Als je nu 1200+ Mhz, 256Mb+ en een GF3 hebt kun je zeker een 1,1/5 jaar vooruit en alles loopt dan galisch soepel dus het is een goede investering.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb nu een tijdje een Elsa Gladiac 920 .. ben er zeker tevreden over. Het is dat ik hem voor een lagere prijs heb kunnen kopen, als ik 1050+ gulden had moeten betalen had ik het zeker niet gedaan.
Op donderdag 09 augustus 2001 23:59 schreef limp_bizkit het volgende:
kan een GF3 een radeon verslaan met 2d in 1600x1200??
Qua snelheid? Zeker wel ja. Qua beeldkwaliteit denk ik net niet.

PC Specs

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 12:50
Hoe het met anderen zit weet ik niet, maar ik heb gisteren een Gainward GeForce 3 besteld voor F 999,-.

Vanochtend is de postbode aan de deur geweest, maar helaas ik toen niet thuis :( Maar morgen ff ophalen bij het postkantoor en knalluh! :9~

Ik ben alleen benieuwd naar de 2D kwaliteit van de kaart. Het is voor mij van ondergeschikt belang, maar ik neem aan dat het zowieso beter zal zijn dan de 2D kwaliteit van mijn Voodoo 3 2000 die ik nu heb. Alleen al vanwege het feit dat die V3 niet meer dan 16bits kleuren kan weergeven :r

edit:

Ow shit... ik zie nu pas dat de vorige post op 11 augustus en dus niet op 11 oktober :( Sorry voor het omhoogschoppen van het topic :'(

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf heb ik mijn Asus 8200 deluxe al halverwege Mei, en ik ben er nog steeds blij mee.

39

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 13:34 schreef doophoofd het volgende:

[..]

Dus over een jaar of 3 heb jij een GF3, ik heb dan al een GF5???? >:)
een Geforce 3 zal snel in prijs gaan dalen, ivm GF4 en de nieuwe Readon >:)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Leuk, een 2 maanden oud topic omhoog halen :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• CyberTijn
  • Laatst online: 04-08 16:00
Ik ben de trotse eigenaar van een GeForce3 Deluxe van ASUS.
Kocht een maandje geleden toch een nieuwe PC, en ik wilde het beste van het beste op videogebied, en bovendien had ik het geld beschikbaar voor zo'n plank.

Ben een vrij veeleisende gamer, speel veel online, en met onwijs brute games in aantocht zoals de nieuwe doom, unreal en niet te vergeten return to castle wolfenstein wil ik gewoon oogverblindende graphics en een flinke portie frames per seconde.

De GF3 is de videokaart van de toekomst, uitermate geschikt voor de games van de toekomst.

• Halo_Master
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Nou maak je niet druk hoor , ik heb een Gainward Geforce 3 en dat is een superkaartje , zeker op 2d-niveau.
Een van de beste.
Haarscherp beeldje hier.
Over een paar dagen komt mijn Radeon 8500 binnen , en ik ga hem vergelijken met die Gainward.
Bevalt de Radeon , verkoop ik de gainward,bevalt de Radeon niet , verkoop ik hem , houd ik de gainward.Die gaat toch net zo snel als een 500 Ti.

240 Core/544 memory

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
geforce3 koop je of om te patsen, of voor de toekomst
want een geforce2 draait alles prima voorlopig
processor afhankelijkheid valt ook wel mee, en de AGP bus
wordt pas gebruikt als het videogeheugen vol zit, dus
met een 64MB kaart hoef je echt geen agp4x te hebbben
tenzij je FSAA gebruikt, maar dan is een GF3 ook wel een goed idee, want als dat aan staat trekt de gf2 dus niet alles prima

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

heb nu dus een diamond tnt2ultra. destijds top of the bill. en koste ongeveer NLG 600,--

Denk dat ik binnenkort een GEforce 3 ti200 die nu voor zo'n nlg 680 in de pricewatch staat ga kopen. of heel misschien de radeon 8500 als de drivers beter dan nu getest blijken te zijn. Denk dat deze upgrade goede verdedigbaar is ook als je naar de rest van mijn specs (zie sig.) kijkt.
Blijft natuurlijk een hoop geld.

Btw: ik denk als DOOM zoveel UNreal 2 en Quake 4 uitkomen een gf3 alweer aan de magere kant is.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Verwijderd

Keb er eentje ,zeeeeer tevreden over trouwens

• CyberTijn
  • Laatst online: 04-08 16:00
Mja misschien wel, maar het is nou eenmaal een van de snelste kaarten die er beschikbaar zijn dus iets beterz kun je gewoon niet kopen.
Je kunt niet een product uit de toekomst halen natuurlijk.
Ik denk dat het wel snor zit hoor met de compatibiliteit van onderstaande spellen & GF3
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:44 schreef Help!!!! het volgende:

Btw: ik denk als DOOM zoveel UNreal 2 en Quake 4 uitkomen een gf3 alweer aan de magere kant is.
Pagina: 1