Hoi ik heb een vraag! Hoe kun je een ProMod of PowerMod worden? Zelf modereer ik al even. En zou ik het graag willen doen. Ik kan het ook vaak gaan doen want ik heb wat tijd over. Ik zou graag een antwoord ontvangen. Alvast Bedankt!
Vraag
Beste antwoord (via JustJoostNL op 16-08-2020 12:00)
Om PowerMod of ProMod te worden moet je gevraagd worden. Dat doen we op het moment dat we vervanging of uitbreiding nodig hebben. Dat is op het moment niet het geval. Op het moment dat we wel zoeken kijken we voor ProMods naar gebruikers die op zijn minst al verscheidene maanden als moderator actief zijn, goed modereren en bij voorkeur ook hier in Frontpagemoderatie actief zijn. Voor PowerMods kijken we over het algemeen tussen de ProMods.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Alle reacties
Om PowerMod of ProMod te worden moet je gevraagd worden. Dat doen we op het moment dat we vervanging of uitbreiding nodig hebben. Dat is op het moment niet het geval. Op het moment dat we wel zoeken kijken we voor ProMods naar gebruikers die op zijn minst al verscheidene maanden als moderator actief zijn, goed modereren en bij voorkeur ook hier in Frontpagemoderatie actief zijn. Voor PowerMods kijken we over het algemeen tussen de ProMods.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Met deze post ben je al actief in Frontpagemoderatie. De eerste stap is daarmee gezet
Team anti-scalp - wauw..
Het is méér dan alleen modereren gewoonlijk. Meepraten, meedenken en helpen in het mismoderatie-topic is een goede eerste stap 
----
Hi Dirk
----
Hi Dirk

☻/
/▌
/ \
En slijmen bij Dirk?..Kixtart schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:50:
Het is méér dan alleen modereren gewoonlijk. Meepraten, meedenken en helpen in het mismoderatie-topic is een goede eerste stap
----
Hi Dirk
Een ex-PowerMod kan wel wat potjes breken.
Hi @DirkDirk schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 19:41:
Bedankt voor het reageren! Denk je dat er snel weer nieuwe ProMods worden gevraagd of kan dat nog lang duren?
Er staat niets op de planning. 
Overigens zouden we jou op dit moment nog overslaan, omdat je nog veel te kort actief bent.
Overigens zouden we jou op dit moment nog overslaan, omdat je nog veel te kort actief bent.
[ Voor 59% gewijzigd door Dirk op 16-08-2020 11:54 ]
Staat het in een forum wanneer julllie nieuwe ProMods zoeken zodat ik dat forum in de gaten kan houden?
Dirk schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 19:41:
Om PowerMod of ProMod te worden moet je gevraagd worden.
Team anti-scalp - wauw..
Snap ik had het ook bedacht voor de wat langere termijn.Overigens zouden we jou op dit moment nog overslaan, omdat je nog veel te kort actief bent.
Nee, we kijken simpelweg tussen de actieve gebruikers.JustJoostNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:55:
Staat het in een forum wanneer julllie nieuwe ProMods zoeken zodat ik dat forum in de gaten kan houden?
Hartstikke Bedankt! Ik weet genoeg!Dirk schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 12:00:
[...]
Nee, we kijken simpelweg tussen de actieve gebruikers.
Pagina: 1