Beste (mede)Tweakers,
Na al geruime tijd met mijn huidige systeem gespeeld te hebben, blijkt dat mijn oude stalen ros steeds vaker onderdoet. Nu kan ik een nieuw systeem bouwen, alleen vind ik dit zonde aangezien ik steeds minder achter de PC zit.
Ik zoek een?
Videokaart zodat ik qua graphics nog een tijdje vooruit kan. Eventueel zou ik deze immers in een later, verbeterd systeem kunnen zetten.
Wat is je budget?
Circa € 500,- max, goedkoper is altijd beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch een beetje de core brands zoals MSI of Asus maar Gigabyte en Sapphire sta ik ook open voor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Met name voor games, denk aan COD, Rust of RS6. Soms animatie of photoshop maar dat komt meer neer op de processor dacht ik.
Mijn huidige systeem:
Graag hoor ik jullie mening en alvast bedankt!
Na al geruime tijd met mijn huidige systeem gespeeld te hebben, blijkt dat mijn oude stalen ros steeds vaker onderdoet. Nu kan ik een nieuw systeem bouwen, alleen vind ik dit zonde aangezien ik steeds minder achter de PC zit.
Ik zoek een?
Videokaart zodat ik qua graphics nog een tijdje vooruit kan. Eventueel zou ik deze immers in een later, verbeterd systeem kunnen zetten.
Wat is je budget?
Circa € 500,- max, goedkoper is altijd beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch een beetje de core brands zoals MSI of Asus maar Gigabyte en Sapphire sta ik ook open voor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Met name voor games, denk aan COD, Rust of RS6. Soms animatie of photoshop maar dat komt meer neer op de processor dacht ik.
Mijn huidige systeem:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-4690K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | MSI Z97 GAMING 5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Asus Strix STRIX-R9380X-OC4G-GAMING | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 3TB | € 60,44 | € 60,44 |
1 | Behuizingen | NZXT Source 210 | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill F3-1600C11D-16GNT | € 70,35 | € 70,35 |
1 | Voedingen | Seasonic G-series 550 watt | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 130,79 |
Graag hoor ik jullie mening en alvast bedankt!