Transport Tycoon Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:58
Even een small question. Weet iemand of Transport Tycoon Deluxe nog in de winkel wordt verkocht enne weet iemand wat ik moet kiezen want ikm zit te twijfelen tussen

Emperor en Z steel soldiers..

Thanx alvast voor de info :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
geen info dus :?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 07:23

Theeboon

theebonen bestaan!

Transport Tycoon
Deluxe (DOS)

Available as a budget title in UK, Europe,
and the US.

The Win95 version is difficult to locate at present, but although this version runs natively under Windows 95 and 98, it appears to be less stable than the older DOS version and is not recommended unless you can't find any way to run the DOS version on your system.

In some countries a bundle called "The Tycoon Collection" is available, and contains Transport Tycoon Deluxe (Win95), RollerCoaster Tycoon, and Railroad Tycoon 2.
Budgetbakken afzoeken denk ik...

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z is te vinden bij de blokker voor een tientje, heb laatst ook dit spel even gekocht daar...

edit:
verkeerde z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

het is al zovaak gezegd : transport tycoon kan je kopen als budget titel. Namelijk Tycoon Collections, samen met de franse versie van railroadtycoon en rollercoastertycoon... :) TTD still rules !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 17:54
Ik heb hem laatst ook bij V&D utrecht zien staan voor 10,-

als je snel bent heb je hem nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:18
heb het vorig jaar keer bij dynabyte gevonden dacht ik. tientje ofzo.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

waarom kopen als je em ook kan dl'en???? zoekt en gij zult vinden....

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Transport Tycoon Deluxe is volgens mij abandonware.
Op verschillende sites staat hij.

Vraag mij niet waar, maar met een zoekmachine kom je er wel.

Hier geen links plaatsen a.u.b.

Het is IMHO met kop en schouders het beste spel ooit, en verdiend het eigenlijk wel dat je hem koopt. Maar de hele cd bevat maar 25 mb dus zoveel meerwaarde heeft dat glimmende schijfje ook niet. Naja, een boekje dan...

[Edit]
Ik heb even gekeken

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Laatst online: 11-10 07:23

Theeboon

theebonen bestaan!

Op donderdag 09 augustus 2001 23:04 schreef Captain Pervert het volgende:
Transport Tycoon Deluxe is volgens mij abandonware.
Op verschillende sites staat hij.
Iig geen freeware ;)

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Hmmm, op de meeste abandonsites staan links als:

"Where to get: ---> Online shop blabla."

Kennelijk dus geen abandonware.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij de dynabyte ligt hij geloof ik nog steeds. heb 'm een tijd geleden nog wel zien liggen in de budget bak in dynabyte nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
idd TTD is het beste spel wat ik ooit heb gespeeld. Op twee komt de crusader reeks die qua grafische kwaliteiten zijn tijd ver vooruit was (vond ik dan)

Die heb ik maar kan ik met geen mogelijkheid onder windows draaien weet iemand hier een oplossing voor of moet ik daar een nieuw topic voor openen.

Enne voor die TTD ga ik vandaag ff checken of ie bij dynabyte nog in de budgetbak ligt (Venlo dynabyte) want die collectie van rollercoaster en railroad hoef ik niet want mwat moet ik nou met 2 games die ik toch nooit speel en toch al op tw heb staan.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie die TTD cdrom toch regelmatig bij V&D bij die bugetcd's liggen.

De prijs is altijd hetzelfde-FL 3,95
zelfde als die Falcon3.

Pro rally 2001 bij free record shop voor 19,95

-excuses voor het reclame maken, dit is niet mijn vak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:20 schreef Bajo_Adv het volgende:
Ik zie die TTD cdrom toch regelmatig bij V&D bij die bugetcd's liggen.

De prijs is altijd hetzelfde-FL 3,95
zelfde als die Falcon3.

Pro rally 2001 bij free record shop voor 19,95

-excuses voor het reclame maken, dit is niet mijn vak :)
Welke city/dorp/gat/gehugt

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

transport tycoon was het eerste spel waar ik de hele nacht door bleef spelen... zucht

nu gebeurd dat nooit meer, wat wel wat zegt over het niveau van de spellen nowadays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 10-10 14:36

oZy

na etterlijke nachten centurion, civilisation, heb ik ook een lange periode genoten van tt :) en nog steeds trouwens, lekker met m'n laptop in bed.. en dan is het ineens van "hmm die kut zon schijnt op me tft.. wacht es ff.. zo laat al??" ;)

antwoord op je andere vraag: Emperor vind ik een waardeloos spel (als RTS fan), typisch westwood, AI stelt geen fuck voor en weinig afwisseling.. het is gewoon RA2 met andere units en wat 3D.

Steel soldiers moet ik nog steeds mee beginnen.. weinig tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:46 schreef oZy het volgende:
...antwoord op je andere vraag: Emperor vind ik een waardeloos spel (als RTS fan), typisch westwood, AI stelt geen fuck voor en weinig afwisseling.. het is gewoon RA2 met andere units en wat 3D.

Steel soldiers moet ik nog steeds mee beginnen.. weinig tijd :)
aha dus die is dus lekker saai of zie ik dat verkeerd. Nou ja ik heb RA2 wel gaaf gevonden dus ik denk dat ik deze ook wel gaaf zal vinden :7 enne nu nog iemand die Z steel soldiers heeft gespeeld en mijn vraag is compleet :7

maare eve wat anders hoeveel kost deus ex nu nog?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 10-10 14:36

oZy

Op vrijdag 10 augustus 2001 11:58 schreef webkabouter het volgende:
aha dus die is dus lekker saai of zie ik dat verkeerd. Nou ja ik heb RA2 wel gaaf gevonden dus ik denk dat ik deze ook wel gaaf zal vinden :7
Ik snap nogsteeds niet waarom men die rts'en van westwood zo leuk vind, als je er 1 gespeeld heb dan ken je ze allemaal. Het enige wat er veranderd met al die spellen is het uiterlijken het verhaal, en met emperor zelfs een 3d engine (en wat voor 1!! :r )

Geef mij de blizzard games maar.. dat zijn tenminste rts'en die je niet met je ogen dicht uitspeelt (en ook qua MP zijn deze beter)

Ik kan niet wachten tot warcraft 3 eindelijk uitkomt! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb transport Tycoon vorig jaar nog gekocht, bij Bart Smit, voor een gulden of 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ttd is supercool, zeker in een netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:40 schreef linuxgeek het volgende:
transport tycoon was het eerste spel waar ik de hele nacht door bleef spelen... zucht

nu gebeurd dat nooit meer, wat wel wat zegt over het niveau van de spellen nowadays
Die discussie hebben we al eens gevoerd:

[topic=187976]

Maar ik ben het wel met je eens, na een week lang TTDLX met in totaal 24 uur slaap had ik vierkante ogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 21:08
Op een dag speel je geen DNF meer, maar speel je TTD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Op donderdag 09 augustus 2001 22:52 schreef U2-kid het volgende:
waarom kopen als je em ook kan dl'en???? zoekt en gij zult vinden....
euh jep... ik download geen spellen.. ik wilze met boekje en al of ik wil ze niet en die enkele twilight cd die ik heb is een vergissing..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 20:26
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:37 schreef webkabouter het volgende:

[..]

Welke city/dorp/gat/gehugt
In Rotterdam 8-)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Ik heb het spel laatst weer is geinstalled en een patch kunnen vinden voor XP maar nu speel ik het spel maar als ik een transport aanleg om geld te verdien (wel tussen twee goeie dingen) dan krijg ik geen geld hij leverd wel de spullen daar af maar ik krijg geen geld. Als ik dan bij de inkome van de train die het brengt kijk, daar staat het dan wel dat hij winst maakt per maand. Wie weet hiet iets tegen of wat doe ik verkeerd.

(ik heb de windows versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Bij Intertoys, Bart Smit en dat soort zaken hebben heel soms nog wel van die games liggen. Alleen verlagen ze bijna nooit de prijs :| Heb je als het personeel er geen verstand van heeft.
Heb daar zovaak nog een spel van 2 jaar zien liggen waar je nog dik €45 voor dokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

lol dit is een topic van 2 jaar geleden. 8)7
Turbo_boy schreef op 19 October 2003 @ 14:01:
Ik heb het spel laatst weer is geinstalled en een patch kunnen vinden voor XP maar nu speel ik het spel maar als ik een transport aanleg om geld te verdien (wel tussen twee goeie dingen) dan krijg ik geen geld hij leverd wel de spullen daar af maar ik krijg geen geld. Als ik dan bij de inkome van de train die het brengt kijk, daar staat het dan wel dat hij winst maakt per maand. Wie weet hiet iets tegen of wat doe ik verkeerd.

En nu in het nederlands? :?

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Saedbanken schreef op 19 October 2003 @ 14:13:
lol dit is een topic van 2 jaar geleden. 8)7

[...]

En nu in het nederlands? :?
het probleem is gewoon dat ik geen geld meer kan verdienen. Hoe ik ook speel ik krijg geen geld zo duidelijker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 14:01
Turbo_boy schreef op 19 October 2003 @ 14:01:

Dan moet je de unload functie uitzetten. Als een station de spullen accepteert die jij er naar toe brengt dan unload die automatisch. De unload functie is alleen bedoeld als je een zogeheten feeder service aan wilt leggen. Dus dat je een aantal treintjes spul naar 1 station brengt, vanwaar het dan weer opgepikt word om door vervoerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:14
dan doe je toch iets fout :P

misschien heb je gewoon meer uitgaven dan inkomsten... dat het daarom lijkt dat je nix verdient.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Wolfensteijn schreef op 19 October 2003 @ 14:15:
[...]

Dan moet je de unload functie uitzetten. Als een station de spullen accepteert die jij er naar toe brengt dan unload die automatisch. De unload functie is alleen bedoeld als je een zogeheten feeder service aan wilt leggen. Dus dat je een aantal treintjes spul naar 1 station brengt, vanwaar het dan weer opgepikt word om door vervoerd te worden.
eerst werkte die unload ook gewoon. Maar oke ik zal het is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Tampie schreef op 19 October 2003 @ 14:16:
dan doe je toch iets fout :P

misschien heb je gewoon meer uitgaven dan inkomsten... dat het daarom lijkt dat je nix verdient.
nee dat denk ik niet wat ik zie geen geld naar boven komen op dat station ;-) dus dan lijkt mij dat ik het wel goed heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Heej nog bedankt het spel werkt nu wel weer goed :D ook all is deze topic 2jaar oud toch altijd nog handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

misschien handig om dit een centraal TTDLX topic te maken

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
WJP schreef op 19 October 2003 @ 14:28:
misschien handig om dit een centraal TTDLX topic te maken
mja voor andere vragen enz. :P Het is altijd handig ook al is hij 2jaar oud 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Turbo_boy op 19-10-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Mwah, opscheppen over je transport netwerk is natuurlijk ook altijd een optie, dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://danwa.net/junk/wolf/ttdx/scr18.png

Volgens mij moet het wel beter kunnen, maar ik weet nog niet hoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Wolfensteijn schreef op 19 October 2003 @ 14:43:
Mwah, opscheppen over je transport netwerk is natuurlijk ook altijd een optie, dus bij deze:

[afbeelding]

Volgens mij moet het wel beter kunnen, maar ik weet nog niet hoe ;)
ik wil ook op netwerk spelen maar als er een client connect dan doet hij niks of moet ik een poosje wachten tot hij hem weer opstart? want ik krijg wel te zien dat er een client is geconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Multiplayer is iets wat ik nog nooit met TTDX heb gedaan, vind ik ook niet interessant dat concureren met spelers. Mij gaat het erom om een railsnetwerk op te bouwen wat ook echt werkt enzo ;).

Nou weet ik wel dat de multiplayer support met de TTDpatch wel mogelijk is, maar dat het eigenlijk best buggy is. Als ik jou was zou ik http://www.tt-forums.net/index.php checken voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Wolfensteijn schreef op 19 October 2003 @ 14:52:
Multiplayer is iets wat ik nog nooit met TTDX heb gedaan, vind ik ook niet interessant dat concureren met spelers. Mij gaat het erom om een railsnetwerk op te bouwen wat ook echt werkt enzo ;).

Nou weet ik wel dat de multiplayer support met de TTDpatch wel mogelijk is, maar dat het eigenlijk best buggy is. Als ik jou was zou ik http://www.tt-forums.net/index.php checken voor meer informatie.
Ik heb net ffies op netwerk gespeeld maar opgegeven moment liep mun pc vast en dus ook bij die andere persoon (een beetje vaag maar oke) dan kun je wel stellen van een grote bug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Turbo_boy: Je kunt beter een nieuw topic in Spielerij - Problemen & Vragen aan maken in plaats van een oud topic te kicken ;)

Edit: Als iemand een discussie topic over TTD wil openen, dan mag er een nieuw topic worden geopend met iets meer info ;)

[ Voor 31% gewijzigd door White Dust op 19-10-2003 15:33 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.