Timbox88 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:30:
[...]
Yes, snap ik!
En de HP Omen 17 dan? Weer heel andere prijsklasse, maar deze specs:
Beeldscherm: 17,3 inch (1920 x 1080)
Processor: Intel Core i7-10750H
Werkgeheugen: 16 GB
Opslag: 1 TB SSD
Grafische kaart: NVIDIA GeForce RTX 2080 Super
Dan heb je echt een goede gaming laptop te pakken of snap ik er echt totaal niks van? :-)
Ik kan er niks over vinden hoeveel watt die 2080 Super is in die HP.
Maar als ie 150watt variant is zoals in een MSI review die ik zag, ja het is zeker beter maar je moet je wel afvragen of het dan wel dat geld waard is.
Pricewatch zegt dat deze
HP 2499 euro is, je moet dan jezelf wel afvragen of je dat waard vind want als je dit puur voor FS2020 wil gebruiken, zal een desktop en zeker voor dat geld altijd vele malen beter zijn dan die laptop.
Ik zou er goed over nadenken.
Als jij casually FS2020 wilt spelen, die HP is een forse uitgave en een desktop of zwakkere notebook is slimmer.
Als jij veel FS2020 gaat spelen, misschien zelfs op een non casual niveau, dan is het eventueel overwegen waard, echter ook dan heb je veel meer waar voor je geld met een desktop.
Als ik het heel simpel hou heb je 2 opties, 1 is goed nadenken wat je wilt en hoe plus wat wel of niet waard en zinvol is.
Optie 2 is gewoon deze hele topic negeren en de HP halen als je het geld hebt, en je kostte wat het kost een (krachtige) notebook wil hebben.
Ik kan je verder niet echt helpen, het is niet mijn keuze wat ik wil.
FS2020 is zwaar, ook als je de beste desktop kaart op dit moment ervoor gebruikt, daarom is nadenken over een desktop misschien een slimmere keuze want in een desktop kun jij je onderdelen upgraden als die te zwak worden, in een laptop houdt he top bij opslag en RAM. Daarnaast komen beide Nvidia en AMD binnenkort met nieuwe videokaarten voor desktops, en de laptop varianten ervan laten zich nog een poos op zich wachten
[
Voor 13% gewijzigd door
Mizgala28 op 15-08-2020 17:46
]