iPhone 11 Pro blijft hangen op Apple logo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Vanochtend werd ik wakker, tot mijn grote verbazing stond mijn iPhone op de Apple logo.

Niets aan de hand dacht ik...
Soft reset gedaan, helaas komt die weer terug alleen in het boot scherm en er gebeurd niets.

Hij lag vannacht aan de oplader.
Automatisch update staat uit.
Wel was mijn iPhone bijna vol.
Zie nu ook dat die steeds blijft herstarten, boot loop dus.
Heb even op Google gekeken, maar geen oplossing gevonden.

Jullie nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Je kunt proberen nog hem in DFU te krijgen en er een nieuwe ipsw op te flashen.

Het is een beetje pielen met de timing om hem vanaf bootloop in DFU te krijgen maar is wel mogelijk. Dus hou vol :)

[ Voor 53% gewijzigd door Donstil op 15-08-2020 09:57 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:33
Jieve schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:31:
Vanochtend werd ik wakker, tot mijn grote verbazing stond mijn iPhone op de Apple logo.

Niets aan de hand dacht ik...
Soft reset gedaan, helaas komt die weer terug alleen in het boot scherm en er gebeurd niets.

Hij lag vannacht aan de oplader.
Automatisch update staat uit.
Wel was mijn iPhone bijna vol.
Zie nu ook dat die steeds blijft herstarten, boot loop dus.
Heb even op Google gekeken, maar geen oplossing gevonden.

Jullie nog een idee?
Ik denk maar gewoon richting de apple store. In het ergste geval krijg je een nieuwe unit mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 532727

Zoals @Donstil al aangeeft, probeer eerst een DFU. Vaak krijg je dat eerst de optie om te updaten. Mocht dit niet werken, dan kan je altijd nog een herstel uitvoeren. Mocht dit allemaal niet helpen, dan kunnen ze er in de Apple Store naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

Idd mee naar Apple. Worst case secenario krijg je een nieuwe mee.
Even je backup terugzetten en je kan weer door.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Helaas hebben zij een restore moeten uitvoeren.
Toestel werkt weer helemaal naar behoren, helaas wel wat data verloren gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41
"Interessant", ik had onlangs (tijdens een vakantie :( ) exact hetzelfde probleem met een 11 Pro. Ik heb hem uiteindelijk ook maar zelf gerestored, was wel wat foto's kwijt.

Ik heb al sinds de 3GS iPhones en dit nog nooit meegemaakt. Zeiden ze er in de Apple Store nog iets over verder?

[ Voor 15% gewijzigd door posttoast op 17-08-2020 16:06 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
posttoast schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 16:06:
"Interessant", ik had onlangs (tijdens een vakantie :( ) exact hetzelfde probleem met een 11 Pro. Ik heb hem uiteindelijk ook maar zelf gerestored, was wel wat foto's kwijt.

Ik heb al sinds de 3GS iPhones en dit nog nooit meegemaakt. Zeiden ze er in de Apple Store nog iets over verder?
Ze gaven de schuld aan mijn volle iPhone opslag.
iPhone is dus zelf gaan rebooten en dus in een loop terecht gekomen.
De 100mb die ik vrij had in mn opslag was niet meer voldoende om iOS te starten.

Restore is het enige wat ze dan kunnen...

Ik heb al 10 jaar een iPhone, maar dit nooit eerder gehad. Denk dat er ergens een bug is in iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik had van de 256GB nog iets van 80GB vrij, dus ik kan me niet voorstellen dat dit bij mij het geval was.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
posttoast schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 16:36:
Ik had van de 256GB nog iets van 80GB vrij, dus ik kan me niet voorstellen dat dit bij mij het geval was.
Ik zei ook al tegen hem; ik heb dit nog nooit gehad en nooit gehoord. Hij kon verder ook geen uitleg geven. Maar vond het wel kut...
Welke iOS draaide je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
13.6, 13.6.1 was toen nog niet uit. En ik was er ook niet heel happy mee nee. Heb me kapot moeten zoeken naar een USB-C -> lightning kabel (was redelijk in the middle of nowhere in Portugal) en had HEEL toevallig mijn MacBook bij me, die neem ik normaal nooit mee op vakantie.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-05 11:44
Echt maf, vanmorgen hier hetzelfde op een XS max, uiteindelijk dus een restore gedaan, gelukkig nog een backup van zaterdag in icloud.

Via applecare kon ik een vervangend toestel krijgen, maar die zou ik overmorgen pas hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
posttoast schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 16:44:
13.6, 13.6.1 was toen nog niet uit. En ik was er ook niet heel happy mee nee. Heb me kapot moeten zoeken naar een USB-C -> lightning kabel (was redelijk in the middle of nowhere in Portugal) en had HEEL toevallig mijn MacBook bij me, die neem ik normaal nooit mee op vakantie.
Ik zat nog op 13.5.1
Heb je idd mazzel mee, maar ik denk dus dat er bin Apple ergens is niet goed zit. Want zoals je leest hebben al meer mensen dit gehad😩
Pagina: 1