Problem solved
https://www.rvspaleis.nl/...schroeven/din-7991-pin-tx
Edit: de M maten zijn wat aan de grote kant bij RVSPaleis denk ik.. maar misschien helpt het je op weg
[ Voor 30% gewijzigd door Montaner op 15-08-2020 09:26 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Of ze het bij de bouwmarkt verkopen... betwijfel ik.
Hdd schroef is lastiger want die hebben geen metrisch draad en dat is erg ongebruikelijk buiten usa.
webgangster schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:36:
Bedankt voor de snelle reacties, M3 komt wel aardig in de buurt inderdaad!
Of ze het bij de bouwmarkt verkopen... betwijfel ik.
1
| https://www.rvspaleis.nl/bouten/kruisgleuf/din-965/din-965-[-]-a2-[-]-m3/965-2-3x6_1 |
(tweakers herkent de URL niet door de brackets)
Kan je ze per stuk bestellen. (waar kan ik aandelen in rvspaleis kopen?
[ Voor 6% gewijzigd door Montaner op 15-08-2020 09:47 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
In elke drop/stad zit er wel 1, en ze hebben steeds meer werk aangezien de oudere generatie ook steeds meer met computers doet en daar ook service bij wilt hebben.timovd schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:49:
@Ernemmer bestaan er nog fysieke computerwinkels?
www.123-3d.nl/123-3D-Meta...50-stuks-i1260-t3135.html
Als alternatief kun je ook een assortimentbakje kopen met schroefjes:
https://www.amazon.nl/Gob...45/ref=asc_df_B087NMGG45/
Dan heb je meteen alle schroefjes op voorraad.
[ Voor 44% gewijzigd door eltweako op 15-08-2020 09:53 ]
Wat voor tray? Want in een desktop is 1 schroefje al genoeg. Hell, mijn eerste SSD lag gewoon los aan de kabel in de kast. Geen bewegende delen, dus kan geen kwaad.webgangster schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:19:
Om mijn SSD's te bevestigen in een tray heb ik schroefjes nodig, ik had er nog een paar maar ik heb er meer nodig.
Je hoeft je haar ook niet te kammen, maar wel zo netjesbr00ky schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:37:
[...]
Wat voor tray? Want in een desktop is 1 schroefje al genoeg. Hell, mijn eerste SSD lag gewoon los aan de kabel in de kast. Geen bewegende delen, dus kan geen kwaad.
Zou hem tenminste inderdaad met 1, anders max met 2. Want inderdaad, desktop gaat over het algemeen nergens naar toe en de paar keer dat hij wordt verplaatst omdat -reden hier- dan komt er niet zoveel kracht op het schroefje dat hij spontaan los schiet of trilt.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Die ga je niet vinden bij de bouwmarkt, wel bij een computer store
Als ik de link van @0siris even bekijk dan lijkt het hier toch wel over een metrische maat te gaan:Nicootje077 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:25:
Schroefjes om een HDD of SSD vast te zetten zijn geen metrische ( M) maten maar zijn in " inch " maten
Die ga je niet vinden bij de bouwmarkt, wel bij een computer store
"phillips screw M3 × 5 mm for 2.5” harddrive"
We do what we must because we can.
[edit]
Altijd leuk mobiel reageren reageren, en niet door hebben hoe je typefouten kan corrigeren na posten
[ Voor 31% gewijzigd door Splorky op 15-08-2020 21:01 ]
Maar hebben ze ze ook in het assortiment?Splorky schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:16:
...25mm is hebben ze in het arrondissement.
@TS: laat svp weten in welke omgeving je woont, er is vast een behulpzame tweaker met een handige bak computerschroefjes in de buurt om je te helpen denk ik.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Anders ga ik deze week wat bestellen bij het RVS paleis denk ik
kam nooit mn haren zie er zelf toch niks van.Fore! schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:49:
[...]
Je hoeft je haar ook niet te kammen, maar wel zo netjes![]()
Zou hem tenminste inderdaad met 1, anders max met 2. Want inderdaad, desktop gaat over het algemeen nergens naar toe en de paar keer dat hij wordt verplaatst omdat -reden hier- dan komt er niet zoveel kracht op het schroefje dat hij spontaan los schiet of trilt.
Even langs een computerzaak lopen is een stuk sneller én zekerder ...webgangster schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 18:41:
Ik woon in de omgeving van Utrecht, als iemand mij kan helpen aan een lading van deze schroeven graag
Anders ga ik deze week wat bestellen bij het RVS paleis denk ik
Tja welke en waar? Hier in de buurt zit echt helemaal niets!Renault schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:36:
[...]
Even langs een computerzaak lopen is een stuk sneller én zekerder ...
:strip_exif()/f/image/gfzZpgWCFaVespryPwo3Html.jpg?f=fotoalbum_large)