Toon posts:

Ongepaste DM op V&A advertentie

Pagina: 1
Acties:
  • 456 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had een oudere pc te koop staan, met VGA en heb geen scherm meer thuis om dat op aan te sluiten.

Een andere user had er interesse in. Na wat DM's aan het begin van de dag kreeg ik gisterenavond een bod van hem met de vraag of het akkoord is.

In de tussentijd, kreeg ik de tip om een VGA naar HDMI omvormer te gebruiken en zo de pc aan te sluiten. Had ik nog niet eerder aan gedacht en derhalve besloten de advertentie in te trekken.

Dat ook zo toegelicht in de DM, bedankt voor de interesse en excuus voor het intrekken.

De user in kwestie vond het echter vervolgens nodig om een marktplaats waardige reactie achter te laten in de DM. Eentje die echt Tweakers onwaardig is.

Geen idee of dit nou de plek is om dit te melden, maar fijn als hier naar gekeken kan worden en ook vanuit Tweakers duidelijk gemaakt kan worden dat dit hier niet zo werkt.
Ga hier verder geen namen noemen, dat kunnen de mods wel in de DM zien.

In mijn optiek was er nog geen deal en ik begrijp de teleurstelling, maar dan nog vind ik dat je je hier volwassen genoeg behoort te gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tja, niet iedereen is helaas even welbespraakt of opgevoed. Gewoon negeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 15-08-2020 07:38 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.