Toon posts:

Info Hollywoodplus (mpeg2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste much respect to tweakers en zijn aanhangers!

Ik heb zojuist hollywoodplus mpeg2 kaart geinstalleerd en gelijk geprobeerd om een dvd-tje af te spelen. Ik heb 2 spelers nl. powerdvd en die van realmagic zelf. Ik powerdvd heb ik helemaal geen problemen. Beeld is goed en geluid ook. Maar alsmik hem afspeel op het realmagic dan krijg ik wel beeld maar geen geluid! Ik heb de instellingen van deze speler gecontroleerd maar ik kan helemaal niets vinden op het probleem te verhelpen! Plus het beeld van realmagic vertoont grote borders. Nu is mijn vraag hoe krijg ik geluid en hoe kan ik er voor zorgen dat het beeld echt in het totale beeld van mijn monitor wordt weergegeven!

Oke alvast bedankt voor het lezen van deze topic! Het zou helemaal tof zijn als je ook nog een oploosing voor de problemen hebt!

Adios!

Verwijderd

Ben je misschien vergeten om het geluid van de H+ door te lussen naar je geluidskaart... :? :)

/edit : die beeldinstellingen kan je vinden in de player bij options aan de linkerkant

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:08

TheVMaster

Moderator WOS
Dat heb ik...kijk eens bij de opties van de HW Plus...waarschijnlijk staat het geluid op AC3 of PCM. Dat moet je ff op analog (iig bovenste keuze zetten). 'k heb zlef ook zo'n kaartje nl. en je moet je HW Plus kaart intern ff doorlussen (audio) naar je geluidskaart....

Tevens voor het beeld (kijk je op je monitor of op de TV?) de config draaine..zit ook ergns op het optiescherm..dan calibreert hij hem...werkt goed...je kunt hem dan ook nog handmatig bijstellen btw...

als je nog vragen hebt...mail ff helmer@baardmees.net

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je kan ook eventuueel DVDgenie gebruiken.
Hiermee kun je een undocument feature van de H+ gebruiken.
Namelijk dattie het geluid van de H+ naar je geluidskaart moet sturen (dus niet met een kabeltje doorlussen).
Op deze manier kun je dan ook gebruik maken van een 5.1 setje.

Mijn ervaring is dat je wel een oude versie van de H+ en DVDGenie moet hebben. (Heb ik eventueel wel voor je).

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik de H+ per se intern doorlussen, want ik heb het extern gedaan!

Verwijderd

Topicstarter
He dat is echt een goed idee! Maar moet je hem dan ook niet intern doorlussen? Maar ik zou het wel tof vinden als je dat bestandje even naar mij toe kan mailen! e.mccombs@planet.nl
Alvast bedankt!

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:42 schreef ThaPlayersClub het volgende:
Moet ik de H+ per se intern doorlussen, want ik heb het extern gedaan!
Het moet ook extern kunnen. Heb het zelf ook zo.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Uiteraard kun je zonder probs de kaart extern doorlussen.
Dan doe je de ene kant van een stereo-kabeltje in de OUT van de H+, en vervolgens de andere kant in de IN van je geluidskaart.

Met DVDGenie kan dit SOFTWARE matig.
Je vinkt het aan, en klaar.
Je hoeft dus niet alsnog via de onboard aansluitingen de H+ en je geluidskaart door te lussen.
Zeker als je een 5.1 geluidskaart hebt, kun je dus ook AC3 vanaf de H+ bewonderen.

Hoeveel Mb kun je in 1 keer ontvangen per mail?
Het zal in totaal een Mb of 3 worden (mail me ff voor een herrinering!).

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1