Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Normaal gebruik zoals email, internetten, 4K video, fotobewerken lighroom, fotoarchief zeer grote catalogus (>100.000 foto's)
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 600-800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alle componenten worden nieuw aangeschaft, huidige computer niets bruikbaar behalve dan een Samsung 860 EVO, 500 GB SSD en de sata drives met fotos
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ben niet zo merk gebonden ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geluidsniveau & energieverbruik is belangrijk maar niet belangrijkste.
Ga je overklokken?
ben tevreden met de standaardinstellingen, overklokken is leuk maar ook weer niet het belangrijkste
Wat verwacht je van ons?
Is dit systeem voldoende om lekker de foto's te bewerken, vlot door de catalogussen bladeren?
Is keuze voor een ryzen 5 3600 een slimmere keuze?
Ik denk dat b450 moederbord prima voor nu is dan een B550, daar ik toch weer een jaar of 3 - 5 vooruit kan alvorens ik toe ben aan een nieuwe systeem
Normaal gebruik zoals email, internetten, 4K video, fotobewerken lighroom, fotoarchief zeer grote catalogus (>100.000 foto's)
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 600-800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alle componenten worden nieuw aangeschaft, huidige computer niets bruikbaar behalve dan een Samsung 860 EVO, 500 GB SSD en de sata drives met fotos
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 295,05 | € 295,05 |
| 1 | Moederborden | Asus TUF B450-Plus Gaming | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GT 1030 Low Profile 2G | € 72,91 | € 72,91 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 61,65 | € 61,65 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550 | € 52,99 | € 52,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 250GB | € 67,91 | € 67,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 697,41 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ben niet zo merk gebonden ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geluidsniveau & energieverbruik is belangrijk maar niet belangrijkste.
Ga je overklokken?
ben tevreden met de standaardinstellingen, overklokken is leuk maar ook weer niet het belangrijkste
Wat verwacht je van ons?
Is dit systeem voldoende om lekker de foto's te bewerken, vlot door de catalogussen bladeren?
Is keuze voor een ryzen 5 3600 een slimmere keuze?
Ik denk dat b450 moederbord prima voor nu is dan een B550, daar ik toch weer een jaar of 3 - 5 vooruit kan alvorens ik toe ben aan een nieuwe systeem