Scooter voorband plots gezakt naar 0.28 Bar.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-04 21:45

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Hi!

Vannacht is mijn scooter voorband leeggelopen naar 0.28 Bar.
Nu word ik de laatste 6 weken lastig gevallen en bedreigd door 4 buurtbewoners verderop.

In hoeverre is er eens kans dat de band is leeggelopen door het ventiel?
Het ventiel zat er gewoon strak op, en de achterband was niet leeg.
Ik heb de voorband vanavond opgepompt, en hij lijkt nu niet leeg te lopen.
Kan een band binnen nog geen 9 uur tijd zo snel leeglopen? ( Vanuit gaande dat hij niet lek is :P )
Of, zal er iemand aan hebben gezeten?

Graag jullie gedachten hierover.

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

De vraag is meer:
Hebben mijn buurtbewoners mijn band laten leeglopen of niet, dit kunnen wij niet beantwoorden.

Ik denk dat het belangrijker is dat er een oplossing gevonden wordt met je buurtbewoners om door 1 deur te kunnen gaan. want voor altijd zo door blijven leven als er iets gebeurd is niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe denk je dat een fietsenmaker eventueel je band vervangt dan? Door 9 weken te wachten dat ie leegloopt? Of met 30 seconden je ventiel indrukken dat ding leegmaken?

Dus, er is een veeeeeeel grotere kans dat iemand dus met zijn tengels aan je band heeft gezeten dan dat het willekeurig gebeurd is en vanzelf leeggelopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Galinsky schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:39:
De vraag is meer:
Hebben mijn buurtbewoners mijn band laten leeglopen of niet, dit kunnen wij niet beantwoorden.

Ik denk dat het belangrijker is dat er een oplossing gevonden wordt met je buurtbewoners om door 1 deur te kunnen gaan. want voor altijd zo door blijven leven als er iets gebeurd is niet te doen.
Nee, mijn vraag is meer: Kan mijn band in een nacht zo snel leeg lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:42
AltTabKeys schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:58:
[...]

Nee, mijn vraag is meer: Kan mijn band in een nacht zo snel leeg lopen.
Ja, dat kan, als er een lek zit ergens.

Maar dan loopt het hoogstwaarschijnlijk vannacht weer leeg. Ben je snel genoeg achter dus.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:16
Als ik een kwaadwillende buurtbewoner was zou ik je band gewoon lek steken.. Dat is sneller dan ventieldop eraf, leeg laten lopen, en ventieldop er weer op. En bevredigender ;)

Maar even serieus : als je scooter buiten stond kan er van alles mee gedaan zijn. Lekke banden of ventielen kunnen raar werken. Als een band langzaam leegloopt krijgt het ventiel ook langzaam minder druk om dicht te blijven en kan dan dus plots sneller leeglopen. Wel toevallig, niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Homerius schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:02:
Als ik een kwaadwillende buurtbewoner was zou ik je band gewoon lek steken.. Dat is sneller dan ventieldop eraf, leeg laten lopen, en ventieldop er weer op. En bevredigender ;)

Maar even serieus : als je scooter buiten stond kan er van alles mee gedaan zijn. Lekke banden of ventielen kunnen raar werken. Als een band langzaam leegloopt krijgt het ventiel ook langzaam minder druk om dicht te blijven en kan dan dus plots sneller leeglopen. Wel toevallig, niet onmogelijk.
Dat gaat niet zó makkelijk denk ik. Helemaal te bedenken dat de scooter voor het huis staat, dus dan is stealth echt wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:02
Hoe weet jij dat de band binnen één nacht is leeg gelopen? Jij hebt dus de avond ervoor de bandenspanning gecheckt/ band opgepompt?

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
FSSF schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 02:01:
Hoe weet jij dat de band binnen één nacht is leeg gelopen? Jij hebt dus de avond ervoor de bandenspanning gecheckt/ band opgepompt?
Ik heb rond 00:00 nog een aantal kilometers gereden, en heb echt niks anders gemerkt dan normaal. Alle drempels die ik normaal neem, waren gewoon nog het zelfde.

100% zeker weten is het dan niet, maar 12 augustus is de scooter nog ter onderhoud geweest.

Pagina: 1